• benchmark.pl
  • Gry
  • Spec Ops: The Line nie doczeka się kontynuacji - gra zbyt ambitna na dzisiejsze czasy
Gry

Spec Ops: The Line nie doczeka się kontynuacji - gra zbyt ambitna na dzisiejsze czasy

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
22 komentarze Dyskutuj z nami

Przedstawiciele Yager Developments nie grzeszą skromnością.

Spec Ops: The Line gra

Pamiętacie debiutującą w połowie 2012 roku strzelankę Spec Ops: The Line? Chcielibyście zagrać w jej kontynuację? Jeśli tak, to nie mamy dla Was dobrych wieści.

Spec Ops: The Line z pewnością nie okazało się tytułem bez wad. Niektórzy twierdzą nawet, że było ich więcej niż zalet, ale akurat to stwierdzenie jest chyba nieco krzywdzące. W ogólnym rozrachunku gra zebrała sporo pozytywnych ocen, ale absolutnie nie przełożyło się to na wyniki sprzedaży. Producent najwyraźniej nie wierzy w to, że z kontynuacją mogłoby być inaczej.

Przedstawiciele Yager Development ogłosili bowiem, iż Spec Ops: The Line nie doczeka się następcy. Powodem jest wspomniana niska sprzedaż gry, która, zdaniem twórców, okazała się zbyt ambitna jak na dzisiejsze standardy.

"Jeśli nie możesz konkurować z największymi, ryzyko jest zbyt duże. Rynek "inteligentnych" i "intelektualnych" produkcji jest zbyt niszowy." - Timo Ullman, dyrektor Yager Developments

Ciężko przypuszczać, by producent mógł zmienić w tej kwestii zdanie. Wygląda zatem na to, że w pełni poświeci się Dead Island 2 oraz Dreadnought.

Źródło: vg247

Komentarze

22
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kruk200
    29
    Rynek "inteligentnych" i "intelektualnych" produkcji jest zbyt niszowy. No to jest obraza dla graczy ale też szczera prawda.

    Dziś sprzedają się tylko bezmyśne strzelanki, najlepiej z tak samo bezmyślnym multi. Szkoda...
  • avatar
    Pepec9124
    4
    Szkoda, całkiem ciekawa gra.
  • avatar
    asffaf
    4
    Ograłem na PS3. Nawet udało się zdobyć platynę. Przejście na najwyższym poziomie to był horror ale miło wspominam tytuł.
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Mam to samo zdanie co ten twórca lecz bez przesady Wiedźmin jest inteligentną grę i ambitną a niedługo wychodzi 3 już część epickiej sagi więc nie gadajcie że nie ma ambitnych gier fakt jest ich niestety tylko kilka.
  • avatar
    Siderion
    1
    Jak dla mnie gra była świetna, ale cieszę się że nie robią kontynuacji bo jak dla mnie była zamkniętą opowieścią i nie ma potrzeby jej "rozciągania".
  • avatar
    Maxdamage
    1
    "zdaniem twórców, okazała się zbyt ambitna jak na dzisiejsze standardy"

    Kolejna szarobura strzelanka w swiecie dogodnie umieszczonych murkow do pasa?

    Zaiste Ulisses wsrod gier.
  • avatar
    dadulek
    0
    No tak bo lepiej klepać kolejnego Krajzisa... Gra miała swoje błędy ale to się przechodzilo dla fabuły, która jest w tej produkcji miodna. Bardzo boli mnie ze dzisiaj gra musi posiadać tylko grafikę i "szczelbe do szczelania"
  • avatar
    Konto usunięte
    -1
    Gameplay prosty i wtórny do bólu, przyjemność z gry niższa niż w wielu innych tytułach. Czy "inteligentna" fabuła pozwala na stwierdzenie, że gra jest ambitna? Moim zdaniem duża przesada i nie ma co narzekać, że się nie sprzedała. Cieszę się, że nie ma kontynuacji.
  • avatar
    sid vicious
    -11
    No można to sobie tak tłumaczyć... kiepskawy średniak się nie sprzedał, bo był zbyt inteligentny. A miły pan, nie interesuje się niszowym rynkiem, tylko chce się porywać na milionowe zyski... GL with that.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Dziwne stwierdzenie że gra się nie sprzedała. Przecież dalej można kupić ją w sklepach i w dystrybucji elektronicznej, więc dalej się sprzedaje i zarabia na siebie.
    Po prostu nie chce im się robić nowej części i już i wolą się skupić na innych projektach.
  • avatar
    SzybkiSasza
    0
    Uważam, że autorzy - w tym wypadku - mają rację i nie są to podobne brednie, jak często zdania wypowiadane przez oficjeli EA czy Ubi :P

    Gra naprawdę miała ciężką tematykę i - tak samo jak pierwowzór - "Jądro Ciemności" Conrada - nie jest łatwa w odbiorze i nie ma banalnego przesłania, zrozumiałego dla wszystkich.

    Powiedziałbym, że jest to poziom przedstawiania fabuły podobno choćby do Valiant Hearts czy Papo & Yo, gdzie historia nie jest milutka i "zadowalająca" a raczej wymagająca i brutalna...

    Osobiście - polecam grę każdemu, kto od strzelanki chce czegoś więcej, niż sama mechanika i grafika.