Gry komputerowe

Tak w Total War: Warhammer gra się Imperium

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
10 komentarzy Dyskutuj z nami

Nowy, obszerny materiał wideo przedstawiający ludzką frakcję w akcji. Do premiery Total War: Warhammer coraz bliżej.

Total War: Warhammer Franz

Premiera gry Total War: Warhammer coraz bliżej. Dlatego też firmy SEGACreative Assembly zdecydowały się na prezentację kolejnego materiału wideo przedstawiającego fragmenty rzeczywistej rozgrywki. Po Zielonoskórych nadeszła pora na ludzkie Imperium.

Imperium w grze Total War: Warhammer kierowane jest przez cesarza Karla Franza. Poza prezentacją możliwości tej frakcji nowy filmik przedstawia również kluczowe elementy mechaniki rozgrywki, takie jak drzewka rozwoju postaci i technologii, modyfikację postaci, poruszanie się po mapie i panel „Offices” charakterystyczny dla Imperium.

Od jakiegoś czasu wiemy już, że kampania Imperium w grze Total War: Warhammer będzie skoncentrowana wokół prób Karla Franza, mających na celu zjednoczenie książąt-elektorów i wspólnej walce z zagrażającymi im oponentami. Tymczasem zachęcamy już do obejrzenia omawianego filmiku: 

Strategia Total War: Warhammer powstaje z myślą o komputerach osobistych. Jej premiera planowana jest na 28 kwietnia 2016 roku. Czego należy się spodziewać po tym tytule? Sprawdźcie nasze pierwsze wrażenia.

Źródło: AllGamesBeta, Creative Assembly

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Czekamy na pierwsze testy wydajności. Ostatnia seria potrafiła zarżnąć i7 wykręcone na 4.5 GHz
    4
  • avatar
    kubas246
    Ciekawe czy znów zobaczymy kampanie online tak jak w Shogunie. Nie obraziłbym się o kampanie online nie dla dwóch a tym razem 4 graczy.
    1
  • avatar
    senna
    Kolejny crap...
    1: kawaleria nie potrafi szarżować...
    2: jednostki łucznicze NADAL nie maja statystyk 'Celność' czy czas przeładowania, jak było w Shogunie i było wspaniałe. W grach po Shogunie/FOTS jednostki łucznicze to nie wiem, zebrani chłopi z pola, którym dano łuk i powiedziano. "Janie, jesteś elitarnym łucznikiem, koszt twojego uzbrojenia i utrzymania jest na poziomie elitarnych rzeźników z mieczami którzy wygrywają bitwy, teraz idź walczyć, jesteś ELITARNYM ŁUCZNIKIEM... Panie! Jak się ten łuk trzyma?" Tak działają łucznicy w grach po Shogunie. Brak definicji celności więc łucznicy strzelają jak im się chce..chybianie strzał na atakujący oddział łuczników w odległości 10 metrów od nich, to nic dziwnego.. nie wspominajac że łucznicy mają tylko jedno zastosowanie - strzelanie w plecy AI, wtedy maja jakiś sens, tyle ze i tak nawet procarze/oszczepnicy byli lepsi..
    3: drzewko rozwoju umiejętności, rozwodu budowy, technologii, wygląda jak gówno na tle, klimatycznego, ŁADNEGO I PRAKTYCZNEGO z Shoguna 2.
    4": jeżeli gameplay/trailer/promo na potrzeby gry ma ściny, a do takiego czegoś [ PROMOWANIE GRY] nie ładuje sie byle "i5", to znowu nawet ślepy i głuchy szympans mimo wszystko wie że Warhammer to optymalizacyjny crap.
  • avatar
    grzech7
    Exclusive on PC only! Hahahihihuhuhehe:)
    -3
  • avatar
    kabat
    Medieval 3 - To powinna być kolejna część TW. Z serii gier historycznych zrobili SF. Na szczęście moderzy zrobią z Attilli Medieval 3.