• benchmark.pl
  • Gry
  • The Wizards - rzucanie czarów w goglach VR rozpocznie się w marcu
Gry

The Wizards - rzucanie czarów w goglach VR rozpocznie się w marcu

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
3 komentarze Dyskutuj z nami

Dokładnie na tegoroczny Dzień kobiet zaplanowana została premiera gry The Wizards – najnowszego, magicznego dzieła gliwickiego Carbon Studio, które wykorzystać ma potencjał drzemiący w zestawach rzeczywistości wirtualnej.

The Wizards sprawić ma, że gracze poczują się jak czarodzieje: będą rzucać czary za pomocą gestów rąk i zostaną przeniesieni do magicznego świata dzięki goglom VR. I to – jak się okazuje – już niedługo.

Aktualnie The Wizards znajduje się w programie wczesnego dostępu na Steamie, gdzie zbiera „bardzo pozytywne” oceny. Autorzy gry z gliwickiego Carbon Studio zapowiedzieli, że opuści ona Early Access i zadebiutuje w pełnej wersji już 8 marca. 

Ta bez wątpienia jedna z najlepiej zapowiadających się polskich gier w rzeczywistości wirtualnej. Sami twórcy zaś mają już na koncie Alice VR, które może nie było doskonałe, ale pełne ciekawych rozwiązań i potrafiące dać sporo radości podczas rozgrywki.

The Wizards screen

Z The Wizards mamy otrzymać kolejne dowody kreatywności Gliwiczan. Najważniejszym będzie wspomniany system rzucania czarów za pomocą gestów. – „Poza wyjątkową mechaniką magii, The Wizards może pochwalić się wyróżnioną nagrodami narracją i grafiką, oraz systemem ulepszeń czarów pozwalającym na wzmocnienie swojego magicznego arsenału” – chwalą się twórcy.

The Wizards zawierać ma wiele poziomów i ciekawą historię. W ostatecznej wersji zdecydowano się też na zastąpienie teleportacji między punktami mechaniką swobodnego poruszania się po lokalizacjach w grze. A wygląda to wszystko następująco:

The Wizards – zwiastun polskiej gry VR

W marcu odbędzie się premiera wersji, którą uruchomią właściciele gogli Oculus Rift i HTC Vive. Edycja przeznaczona na PlayStation VR pojawi się natomiast w drugiej połowie roku.

Źródło: Carbon Studio

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Gatts-25
    Do VR potrzeba większej mocy niż jest teraz ale te czasy już powoli się zbliżają.Myślę ,że za dwa lata ludzie będą się rozkoszować rozgrywką VR na PS5 ,które dla każdego oka będzie zapewniało 4k rozdzielczość bo taki przyrost wydajności się szykuje przed Nami.
    1
  • avatar
    HomeAudio
    Mam nadzieję że ten pozytywny trend utrzyma się. Polacy wypuszczają coraz więcej dobrych tytułów - zarówno pod VR (to co mnie interesuje) jak i na monitory - a co najważniejsze - tytuły są na naprawdę wysokim poziomie (grafika, muzyka, gameplay) i za każdym razem wnoszą jakąś nutę świeżości do gatunku. Brawo brawo! The Wizards - na pewno kupię (chociażby tylko po to aby wesprzeć/docenić producentów). Tytuł zapowiada się naprawdę wyśmienicie! Już nie mogę się doczekać pierwszej rozgrywki!

    BTW: No i oczywiście czekam na free locomotion - bo teleportacja w VR to dla mnie trochę taki zastępczy półśrodek psujący imersję.