• benchmark.pl
  • Gry
  • Wasteland 2: pierwsze efekty pracy nad grą uwiecznione na screenie
Gry

Wasteland 2: pierwsze efekty pracy nad grą uwiecznione na screenie

przeczytasz w 2 min.

Twórcy publikują pierwszy screen z gry

Kilka miesięcy temu Brian Fargo wraz ze studiem InXile ogłosili, że wspólnie chcą stworzyć kontynuację świetnej gry Wasteland, ale nie mają na to pieniędzy. O te pieniądze poprosili społeczność za pomocą popularnej usługi Kickstarter. Jak się okazało, pieniądze zostały zebrane, a już teraz możemy podziwiać pierwsze efekty prac nad grą.

Brian Fargo za pomocą usługi Kickstarter, prosił graczy o wsparcie finansowe na rzecz ich projektu, obiecując dla wpłacających liczne bonusy. Ekipa deweloperów na wykonanie gry potrzebowała milion dolarów i o taką właśnie sumę poprosili w usłudze, należy dodać, że jeśli zakładana suma nie zostałaby uzbierana to Kickstarter nie przekazałby twórcom żadnych pieniędzy.

Stało się jednak inaczej i twórcy zebrali odpowiednią sumę, co ważne zebrali znacznie więcej, bo aż 3 miliony dolarów.

Wasteland 2 efekty prac artwork

Za kwoty powyżej zakładanego miliona twórcy obiecywali dodanie do gry większej ilości przygód, edytora czy przygotowania wersji dla większej ilości platform. Dziś już wiemy dokładnie, gra powstaje i wykorzystuje silnik graficzny Unity3D. Docelowo Wasteland 2 ukaże się w wersji dla systemów Windows, Mac OS X i Linux.

wasteland 2 screen zrzut gra widok
Kliknij aby powiększyć

Dosyć jednak suchych informacji, przejdźmy do efektów prac deweloperów. Co prawda niema ich zbyt wiele, ale już pozwalają wysunąć pierwsze wnioski. Otóż twórcy niedawno udostępnili pierwszego, aczkolwiek wciąż wczesnego screena z gry. Brian Fargo zaznacza jednak, że zrzut ekranu jest jedynie statyczny i nie oddaje końcowego wyglądu gry, który może się jeszcze znacznie zmienić, gdyż twórcy wciąż odkrywają nowe tajniki silnika graficznego.

Na zrzucie ekranu może nie widać zbyt wiele, lecz z tego co widać można wywnioskować, że stary, dobry klimat pozostał. Jak wy sądzicie?


Więcej o grze Wasteland 2 i usłudze Kickstarter:

Źródło: Vr-Zone, IGN

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Jakub Kralka
    1
    Jaram się, ale trochę niskobudżetowo mi to wygląda ;)
    • avatar
      Plo1983
      1
      Nie ma co porównywać z falloutem (1 i 2 część) to juz jest klasyk i tego porostu nie da się przebić.

      Poza tym nie wiem czemu ludzie nie pamiętają o Planescape Torment która wg mnie jest lepsza od Baldur Gate(nie żeby to była zła seria).

      Szkoda ze większość firm odpuściła sobie rzut izometryczny na rzecz TPP albo FPP. Myślę że w rpg bardziej chodzi o świat, klimat, FABUŁA itd. Tera większość gier opiera się na grafie żeby jak najlepiej wyglądała żeby przejść fabule w 5h a potem jak się komuś nudzi zostaje robić głupie achievementy przez 100h albo czekanie na śmieszne DLC.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Gry takie jak:
        Fallout i Fallout 2
        Arcanum
        Wasteland
        Baldur's Gate i Baldur's Gate 2
        To sa prawdziwe gry z klimatem, a nie te nowe gowna co teraz wypuszczaja, ktore mozna przejsc przez pare godzin...
        • avatar
          kosq83
          0
          Ja to katamaran się 'Kliknij aby powiększyć' czy to nowy standart BMK:)?
          • avatar
            gloryseeker
            0
            Izomertria - tego obecnie mi brakuje. Tury? Oby. Klimat? Odrobinę więcej pyłu, szarości i hmm... brudu, skąpanie terenu w świetle nie jest złe, o ile cała gra tak nie będzie wyglądać, a jedynie parę lokacji. Przydałby się zrzut przedstawiający bardziej dynamiczną scenę (co z fizyką?). Ogólnie jak na pre-alfę może być...
            • avatar
              Sakret
              -1
              kolejny rts+crpg? neidobrze się już od tego robi poprostu.
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Już na pierwszy rzut oka widać, że to jest tworzone pod unity3d. Coś mi się wydaje, że nie tworzyli tego od podstaw tylko zaczęli od przeróbki dema AngryBots żeby się zaznajomic z toolkitem. W każdym razie to tylko work-in-progress więc jeszcze sporo się zmieni. Najprawdopodobniej ta scena dołączona do tego newsa będzie miała bardzo niewiele wspólnego w ostateczną wersją gry.
                Takie coś robi się jedynie po to, żeby pokazać, że się pracuje ale bez ostatecznej wizji projektu. Zazwyczaj jak ekipa zaczyna się dopiero dopasowywać i jest w niej sporo początkujących.
                • avatar
                  Akachi
                  0
                  Jaki RTS? To drużynowy turowy RPG, tak jak jego poprzednik.