Gry

Watch Dogs 2 ze znacznie poprawionym modelem jazdy

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
24 komentarze Dyskutuj z nami

Prowadzenie pojazdów dawać ma w Watch Dogs 2 zdecydowanie więcej frajdy niż było to w poprzedniej odsłonie serii.

Zapowiedziane w zeszłym miesiącu Watch Dogs 2 przynieść ma względem poprzednika sporo zauważalnych już na pierwszy rzut oka poprawek. W kolejnych tygodniach twórcy powinni temat ten przybliżać. Zaczęli od modelu jazdy.

W Watch Dogs 2 nie zabraknie oczywiście możliwości poruszania się przy pomocy pojazdów. Chociaż teoretycznie można by uznać, że nie jest to najważniejszy element rozgrywki w tego typu produkcji, ale twórcy zdają się myśleć inaczej. W związku z tym model jazdy zostanie na potrzeby Watch Dogs 2 znacznie przebudowany, a przy pracach nad nim pomaga oddział Ubisoft Reflections, który pracował między innymi nad serią Driver.

„Jazda oparta jest o zupełnie nowy silnik, pracujemy nad tym wspólnie ze studiem Reflections. Mają oni w tym aspekcie duże doświadczenie, korzystamy nie tylko z niego, ale także z ich technologii. Mamy nadzieję, że model jazdy będzie bardziej przystępny i dostarczy lepszej zabawy przy jednoczesnym zachowaniu autentyczności względem praw fizyki. Chcemy uszanować graczy i ich wysłuchać.” - Danny Belanger, główny reżyser Watch Dogs 2

Graliście w Watch Dogs? Model jazdy rzeczywiście wymaga dopracowania? Przypominamy, że Watch Dogs 2 zadebiutować ma 15 listopada, na PC oraz konsolach Xbox OnePlayStation 4.

Źródło: watchdogs.ubisoft, gamingbolt

Komentarze

24
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Vienio43
    Ładny obrazek,przed jedynką też były ładne.
    22
  • avatar
    killerek132
    Model jazy często w tego typu produkcjach jest skopany. W Watch Dogs to była porażka niesamowita, kompletny brak fizyki zero frajdy z jazdy, samochodu praktycznie wcale nie zarzucało.
    Najlepszy model jazdy z jakim miałem przyjemność się spotkać (moja osobista opinia) był w GTA 4. Samochodami świetnie rzucało, można było fajnie wchodzić bokiem w zakręty, samochodem na hopkach fajnie wybijało, często trzeba było hamować a nie jechać bez hamulca na pałę przez całe miasto.
    Może kiedyś będą robić np.2 modele jazdy do wyboru w opcjach. Szkoda że w GTA 5 tak zmienili fizykę.

    W Dirt Rally również jest świetny model jazdy, ale widziałem wiele płaczących dzieci że gra jest za trudna, a no tak to już jest z pokoleniem gimbazy. Najlepiej jak by gra się samo po zainstalowaniu przechodziła...
    20
  • avatar
    michael85
    GTA 5 model jazdy jest znacznie gorszy niż w GTA 4. Samochody są nijakie. W GTA 4 było czuć tą bezwładność prawdziwego auta, w GTA 5 tego nie ma.
    19
  • avatar
    kulalek
    Kazdy kto grał to i to powie Najlepszy MODEL JAZDY !!! to w GTA 4 BYŁ cos wspaniałego a w gta 5 juz sztucznie ;///
    16
  • avatar
    Konto usunięte
    Model jazdy w WD1 to była tak nieopisana tragedia, że nawet "znacznie poprawiony" to może być za mało. Oczywistością jest, że GTA4 jest mistrzem w tej sprawie.
    3
  • avatar
    raffal81
    Co do modelu jazdy w GTA4, to faktycznie był bardzo fajny, ale mimo wszystko za bardzo bujało autami, troszkę za bardzo, ale i tak w porównaniu z GTA5 to inna bajka ;] o watch dogs nie wspominam bo tam w ogóle fizyki nie było ;P
    -1
  • avatar
    Konto usunięte
    Model jazdy w watch dogs 1 to było coś, co mnie zupełnie odrzuciło od tej gry, a ile razy chciałem dać tej grze drugą szansę, to za każdym razem przez ten model jazdy szybko mnie zniechęcał. Oby teraz tylko twórcy watch dogs nie pokpili tej ważnej kwestii.

    Dla mnie najlepszy model jazdy był w mafii 2, gdzie udało się programistom oddać w miarę realistyczny model jazdy, gdzie czuć było ciężar auta, a gra była wciąż dynamiczna i prowadzenie auta dawało frajdę. W gta 4 również usiłowano oddać ciężar aut, ale z iście fatalnym skutkiem, gdzie dosłownie wszystkie auta prowadziło się jak czołgi, w w dodatku po lodowisku. W gta 5 zdecydowanie bardziej podobał mi się model jazdy i uważam go za jedną z największych zalet całej gry. Jazda autami stała się dynamiczna, a po opanowaniu analogowego hamowania i dodawania gazu na zakrętach wraz z ręcznym sprawia niesamowitą frajdę balansowanie na granicy poślizgu. W gta 5 pojawiły się mody zmieniające prowadzenie aut na kształt gta 4 bo to nie zmienili fizyki w gta 5, a tylko zmodyfikowali dane odpowiadające za siłę przeciążeń, ale wolę zdecydowanie efekt pracy rockstara, niż takie auta które prowadzą się jak czołgi.

    Oby tylko model jazdy w Watch dogs 2 był dobrze zrobiony, to będę mógł wybaczyć niedoróbki w innych aspektach gry. W np. mafii 2 wiele interakcji na mapie nie było, ale sam model jazdy sprawiał, że przyjemnie było prowadzić auto po tym wirtualnym mieście
    -2
  • avatar
    Konto usunięte
    Akurat w pierwszym WD model jazdy mi się bardzo podobał bo był zręcznościowy. W połączeniu z multiplayerem (gdzie musiałeś uciekać przed graczem kontrolującym policję) dawało doskonały efekt. Na szczególną uwagę według mnie zasługiwały motory. Mogłeś z powodzeniem kłaść się na drodze podczas zakrętów, a jak jechałeś zbyt szybko to siła odśrodkowa wypychała cię na zewnątrz i czułeś to nawet pod klawiszami czy padem.
    -7
  • avatar
    leon691
    Moim zdaniem w GTA 4 był najgorszy możliwy model jazdy do GTA. Sportowe samochody bujały się jak po...ne. Dodając dziwną pracę kamery często gęsto zakręty w lewo kończyły się dzwonem. Auto dziwnie skakało, dziwnie reagowało na nierówności a przyjemność z jazdy była żadna. Na szczęście w 5ce to poprawiono, choć model jazdy w terenie to nadal jakiś żart. Co do Dirta się zgadzam.
    -15