benchmark.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Wirtualna Polska przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej.
Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w Internecie będą przetwarzane przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści.
Ponadto Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy z IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy przetwarzają Twoje dane na potrzeby funkcji i funkcji specjalnych, które ułatwiają nam świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie: dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i
serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które
są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich
zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością,
zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich
zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów
przetwarzania Twoich danych znajdują się w
polityce
prywatności.
Komu możemy przekazać dane?Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym
do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w
oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa w stosunku do Twoich
danych?Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać
zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w
polityce
prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o
ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu
pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes
administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę
na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie
Twojej dobrowolnej zgody.
Komentarze
(16)Bruce Netflix nie mam od ponad 2 lat (a miałem prawie od początku), to teraz nie będę mial Disney+. marioking Ja już zrezygnowałem przy podwyżce w grudniu.... nie wiem za co była ta podwyżka jak tylko co raz gorsze te ich wstawki... Teraz z chęcią bym drugi raz zrezygnował :P Preston2009 Czyli od 14 marca rezygnuję z Disney+. I tak już ok kilku miesięcy nie dodają nic ciekawego. anemusek Dużo z żoną podróżujemy. Netflix zaakceptował moje "ultimatum" (chyba musiałem nie tylko ja je postawić). Disney albo zaakceptuje albo się pożegnamy. Nie chcę co chwila autoryzować urządzenia po przepięcia do innej sieci i by szumiał jak to żona zrobi. Hrakiri Niech wprowadzają do życia to nie potrzebne nie chcą kasy to nie proste altronix Czy Disney to ten zerwis co ostatnio publikuje tresci z pedałami i trans itp.? vacotivus Raczej mnie to do nich nie zachęci. DezMond to bedzie koniec disneya Warmonger VoD drożeje od kilku miesięcy. Wróci podryw na Netflixa w aplikacjach randkowych? :P predatoreczek No ciekawe a co jak używam jednej sieci na jednym urządzeniu a zupełnie innego dostawcy na innym urządzeniu ale oczywiście w tym samym domu ? itekiti Kupi się na miesiąc, poogląda co tam wyszło w międzyczasie i wystarczy, resztę i tak mam na BD lub można oglądnąć na innych, tańszych serwisach VOD. disign Jak tak dalej pójdzie, z tymi ograniczeniami które wprowadził Netflix a pozostałe platformy kopiują te moim zdaniem głupie pomysły. Zwyczajnie zrezygnuje z nich, i tak w sumie nie ma co oglądać. A żeby coś obejrzeć to przerzucę się na okręt zetkniętą na maszcie czarną flagą z białą czaszką i dwoma skrzyżowanymi piszczelami. Uważam, że w perspektywie czasu więcej stracą na tym niż zyskają. fitgame Ja żadnej informacji na maila nie dostałem. Jeżeli jednak zaczną to egzekwować to się pożegnamy. Można podziękować za tę sytuację abonentom Netflixa.
Zaloguj się, aby komentowaćI bardzo dobrze :)
Streaming musi spełniać dwa warunki"
1. Zapewniać mobilność.
2. Nie wyświetlać reklam.
Każdy streaming, który tego się nie będzie trzymał wypada.
Zresztą ostatnio takie gnioty wypuszczają że szkoda czasu żeby oglądać