Gry

Efekty graficzne i ich wpływ na płynność rozgrywki

Gra nie daje użytkownikowi zbyt dużo możliwości do samodzielnej modyfikacji ustawień oprawy graficznej. Opcji  nie ma wiele, ale to co jest spokojnie starcza, aby zoptymalizować grę pod własna konfiguracje sprzętową.

Specyfikacja sprzętu, na którym  testowana była gra:

  • Procesor:  Intel Core2 Duo E4500 2,2GHz (S775)
  • Płyta główna:  Gigabyte P35-DS3R
  • Pamięci: Kingston 2 x 1 GB DDR2
  • Karta graficzna: Radeon 3850 GeCube 512MB 2xDVI OC Edition (X-Turbo III)
  • Karta muzyczna: Sound Blaster X-Fi Extreme Music
  • Głośniki: Creative GigaWorks 7.1 S750 THX

Snajper

wyłączone cienie
włączone cienie

Szopa

maksymalne ustawienia
tekstury extra, wyłączone dynamiczne światła

maksymalne ustawienia, wyłączone cienie

niskie tekstury, cienie

tekstury normalne

tekstury wysokie

Kościół

ustawienia max (44 fps)
wyłączona delikatna granica dymu (51 fps)

Żołnierze

maksymalne, AntyAliasing 0
maksymalne, AntyAliasing x2

maksymalne, AntyAliasing x4

niskie tekstury

tekstury normalne

tekstury wysokie

Zachajew

szczegóły modeli: niskie
szczegóły modeli: wysokie

Czołg

maksymalne (25~30 fps)
niskie tekstury (30~35 fps)

niskie tekstury i  modele (~38 fps)

niskie tekstury i modele, cienie OFF (~45 fps)

Sala treningowa

maksymalne (38 fps)
wyłączone dynamiczne światła (42 fps)

wyłączony BLASK (44 fps)

niskie szczegóły modeli, wyłączone cienie (62 fps)

Snajperzy

maksymalne (45 fps)
wyłączony blask (45 fps)