Gry

benchmark poleca: Frontlines: Fuel of War

przeczytasz w 2 min.

Oto najnowsze zestawienie TOP-10 kart graficznych, czyli co w najbliższym miesiącu będzie szczególnie warte zakupu, czego się wystrzegać i na co zwracać swoją uwagę. Pod lupę wziąłem ponad 30 kart w o

W roku 2008, Ameryka przeżyła lato, w którym brakowało prądu nawet po kilka tygodni. W roku 2009 świat obległa ptasia grypa, nie wystarczało szczepionek, zginęło wiele ludzi. Zaczęło również brakować żywności, wody pitnej, a przede wszystkim ropy. I właśnie o ten surowiec zaczęły toczyć się walki między Rosją, Chinami i Ameryką. Lecz te dwa państwa azjatyckie doszły do wniosku, że podpiszą traktat militarny i połączą siły w walce z Nowym Kontynentem o ostatnie złoża naftowe. Traktat ten został nazwany Sojuszem Czerwonej Gwiazdy. I tutaj zaczyna się nasza rola...

Mamy rok 2024. Okazało się, że Chiny złamały obowiązujący traktat i zaatakowały Turkmanistan w celu przejęcia ostatnich złóż ropy. Wcielamy się w postać Sierżanta Thomasa, jako dowódcę drużyny Bezdomne Psy. Jesteśmy po stronie Koalicji Zachodniej, którą utworzyły państwa należące do NATO oraz Ameryka.

Na początku gry udajemy się na misję chwilowego zastąpienia innej drużyny, która pilnowała złoża ropy. Gdy docieramy na miejsce okazuje się, że jesteśmy w środku piekła. Pociski dziurawią helikopter, który wygląda jak ser szwajcarski, obrywa jeden z naszych. Helikopter awaryjnie ląduje - jeśli tak można nazwać spadek maszyny z wysokości 40m - ocuca nas reporter, który chwilę później zostaje porwany. Bez zastanowienia sięgamy za broń i strzelamy do wszystkiego, co znajduje się po drugiej stronie muru.


Uzbrojenie i wyposażenie

Warto tuta jwspomnieć o jakże szerokiej gamie broni, uzbrojenia oraz gadżetów w tej grze. Jeśli chodzi o sprzęt dostępny dla Koalicji Zachodniej, czyli naszej drużyny Bezdomnych Psów:

  • Karabin Szturmowy ARC3 - jest standardowym karabinem piechoty Koalicji Zachodniej. Powstał po kilku nieudanych próbach skonstruowania następcy M16.
     
  • Pistolet M12 Almo - to powrót do amerykańskiej filozofii broni ręcznej - wielkiej i dysponującej dużą mocą, co jednak okupione jest pojemnością magazynku.
     
  • Karabin snajperski M1000 "Mik" - to nowoczesny, ciężki karabin snajperski. Dzięki półautomatycznemu mechanizmowi wystrzeliwuje pociski na bardzo duże odległości. Stosuje magazynki z amunicją kalibru 12,7mm.
     
  • Pistolet maszynowy MP15s - produkowany w Niemczech karabin MP15S jest wersją z tłumikiem. Jest to standardowy pistolet maszynowy wojsk Koalicji Zachodniej.


Oprócz tego mamy do wyboru Lekki Karabin Maszynowy MAG 021, Wyrzutnia pocisków kierowanych Guardian, Ciężki Karabin Maszynowy M333 "Trójka", Strzelba Shockentry 100 bardzo dobra na małe dystanse, Wyrzutnia rakiet elektromagnetycznych PREMP-3 Zeus, Karabin EMA 11. Autorzy gry wprowadzili tutaj dosyć ciekawe rozwiązanie sond bojowych i zwiadowczych.


Pierwszy raz z takimi bajerami spotkaliśmy się przy grze Ghost Recon Advanced Warfighter 2. Lecz tam mieliśmy tylko możliwość sterowania nimi w celu zapoznania się z terenem.

Tutaj sondy te mogą nam posłużyć również, jako zdalnie sterowane bomby, bardzo przydatne przy dużej ilości przeciwników lub Minigunach postawionych daleko od naszej pozycji. Sondy, jakie możemy wybrać to:

  • MQ38 Hunter - wielozadaniowa sonda szturmowa. Dzięki sygnałowi radarowemu, który ignoruje sygnały sprzymierzeńców może oznaczyć pozycję wroga w obrębie objętej walką strefy
  • Sonda szturmowa AQ431 oraz sonda moździerzowa AQ 432 są naziemnymi sondami sterowanymi przez żołnierzy specjalizujących się w pojazdach bezzałogowych.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!