Gry

AC:R, NFS: TR, WRC 2, SR 3

Wystawione konsolowe wersje Assassin’s Creed Revelations aż nadto uwydatniał niedostatki mocy obliczeniowej obecnej generacji. Niskiej jakości cienie, pojawianie się znikąd przedmiotów i spadki płynności animacji nie napawały optymizmem. Dziwi postawa Sony, które ma narzędzia np. do przerzucania obciążenia z GPU na inny układ, jednak udostępnia je tylko studiom 1st party.

Ponownie pojawił się problem ze ścieżką audio i tak naprawdę trudno było „wsiąknąć” w rozgrywkę, nie mogąc usłyszeć dialogów i dobiegających dźwięków. Po kilkuminutowej przeprawie przez Konstantynopol straciłem dalszy zapał i odłożyłem pada.

Targi Eurogamer Expo 2011

Neef For Speed The Run był dla mnie największym przeciętniakiem targów. Znośna grafika, niewyróżniający się model jazdy i więjąca z ekranu nuda to elementy, które sprawiły, że gra nie była w stanie zatrzymać mnie na dłużej niż dziesięć minut.

Uważam, że w obecnej formie nowy Need For Speed nie ma wiele do zaoferowania. Połączenie wyścigów z przerywnikami niczym z Hollywoodzkiego kina akcji i sekwencjami QTE jakoś ze sobą nie współgrają. Jak kanapka z dżemem i szynką.

Kolejna gra wyścigowa, tym razem rajdy w postaci WRC 2 były chyba najmniej obleganym stoiskiem na targach. Po przejechaniu kilku Osów już wiedziałem dlaczego. Gra jest bardzo podobna do jedynki. Tak jak w poprzedniczce, widok drzew i krzewów woła o pomstę, lewym prostym znienacka atakuje pop up, a filtrowanie wydaje się nawet gorsze.

W dalszym ciągu samochody S-WRC są irytująco podsterowne. Ciekawe czy dźwięk zmiany biegów wciąż brzmi jakby ktoś zapalał światło w kiblu (niestety nie dało się usłyszeć). ;-)

WRC 2

WRC 2

Targi Eurogamer Expo 2011

Również bez problemu można było pograc w Saints Row 3. Możliiwość dostosowania bohatera do własnych upodobań, a w szczególności liczba dostępnych opcji wzbudza szacunek. Gra prezentowana była wyłącznie na X360, lecz nawet w tej wersji widać było wyraźny postęp w grafice w porównaniu do prekursora. Dodano nowe, dynamiczne ujęcia kamer, zwiększono liczbę polygonów dla przedmiotów, aut i postaci.

Saints Row 3

Niestety miało to odbicie w wydajności. Momentami gra bardzo zwalniała i chcę wierzyć, że nie jest build, który trafi do sklepów, bo byłoby kiepsko.

Saints Row 3