Karty graficzne

Crysis 3, Far Cry 4, Metro: Last Light

przeczytasz w 1 min.

Crysis 3

Crysis 3 - DX11
2560x1440, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) 62
50
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) 57
47
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) 40
34
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) 39
31
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) 35
29
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Ta gra jeszcze przez długi okres czasu będzie stanowiła wyzwanie dla kart graficznych. Wyniki w rozdzielczości 2560x1440 mówią jednak same za siebie: GeForce GTX Titan X wreszcie pozwala komfortowo grać w tak wyśrubowanych ustawieniach.

Far Cry 4
2560x1440, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16

Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) 62
51
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) 57
46
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) 40
30
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) 39
28
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) 34
27
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Kolej na ładnego graficznie (ach te krajobrazy!) Far Cry 4, który w rozdzielczości powyżej Full HD dość wymaga akceleratora kosztującego od 1500 zł wzwyż. W przypadku GeForce GTX Titan X raczej nie ma problemu ze spadkami liczby kl./s. W naszym teście bohater artykułu uzyskał średnie 57 kl./s.

Metro: Last Light

Metro: Last Light
2560x1440 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16

Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) 76
65
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) 58
50
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) 45
39
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) 40
35
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) 40
35
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Również w Metro: Last Light można było liczyć na bardzo dobrą płynność obrazu. Żadna inna jednordzeniowa karta graficzna nie dorównuje bohaterowi dzisiejszego artykułu.