Karty graficzne

3DMark11, 3DMark, Unigine: Valley

3DMark11

3DMark 11

3DMark 11 - Ogólny wynik
Performance - Średni

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 14035
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 11618
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 11615
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 9474
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 9066

 

Tradycyjnie rozpoczynamy od testów syntetycznych. 3DMark 11 wykazał, że GeForce GTX Titan z powodzeniem wygrał z innymi jednordzeniowymi kartami, niemniej jednak do zespołu dwóch GTX-ów 680 zabrakło jeszcze dość sporo.

3DMark

3DMark
Fire Strike

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 9644
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 8446
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 8445
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 6894
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 6142

 

Do naszej puli testowej oficjalnie już dołącza najnowsza wersja 3DMarka. Choć większość kart graficznych przy ustawieniach FireStrike ma duże trudności z utrzymaniem płynnej animacji, to jednak w przypadku najpotężniejszych modeli nie jest tak źle. Titan świetnie tutaj sobie poradził, choć tandem dwóch układów GTX 680 był jednak sporo lepszy.

Unigine: Valley

Ungine: Valley - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 113
49
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 91
49
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 91
49
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 72
36
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 68
37
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Ungine: Valley - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 76
37
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 52
32
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 52
32
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 40
24
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 38
23
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Przedstawiający przepiękne krajobrazy benchmark Unigine: Valley pozwala wykorzystać potencjał najnowszych kart graficznych. Duża szczegółowość obiektów sprawia jednak spore wyzwanie nawet dla drogich modeli kart. Najsłabszymi w stawce okazały się Radeon HD 7970 GE i GeForce GTX 680, które oferowały dobrą płynność grafiki w rozdzielczości Full HD. W wyższej rozdzielczości zdarzały się już spore spadki kl./s. Co innego GeForce GTX Titan i GeForce GTX 680 SLI – płynność animacji była rewelacyjna bez względu na rozdzielczość.