Karty graficzne

Platforma testowa, metodyka

 Intel Core i7 2600k 3,4 GHz

Procesor:
Intel Core i7 2600k @4,0 GHz

 Gigabyte P67A-UD

Płyta główna:
Gigabyte P67A-UD7

 Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz

Pamięć RAM:
Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz

 Noctua NH-D14

Chłodzenie:
Noctua NH-D14

 Seagate 250 GB Barracuda 7200.12

Dysk twardy:
Seagate 250 GB Barracuda 7200.12

Kingston HyperX 120 GB

Dysk:
Kingston HyperX 120 GB

Enermax Revolution 850 W

Zasilacz:
Enermax Revolution 850 W

 NEC 3090WQXi

Monitor:
NEC 3090WQXi

CoolerMaster 690 II Advanced

Obudowa:
CoolerMaster 690 II Advanced

 

Sterowniki, system operacyjny i programy

  • Windows 7 64 bit
  • Program do mierzenia kl./s – Fraps
  • Radeon HD 7970 GE – Catalyst 13.2 beta
  • Karty GeForce GTX 680 / 680 SLI – ForceWare 314.07
  • GeForce GTX Titan – ForceWare 314.09

Metodologia testowa

3DMark 11
Tryb:

  • Performance, 1280x720 – Ogólny wynik

3DMark
Tryb:

  • Fire Strike, 1920x1080 – Ogólny wynik

Ungine: Valley
Tryby:

  • 1920x1080 AFx16
  • 2560x1600 AFx16

Detale jakości grafiki: Maksymalne. Środowisko testowe: DirectX 11. Wykorzystujemy wbudowany test.

Assassin's Creed III
Tryby:

  • 1920x1080 AA Normal, AFx16
  • 2560x1600 AA Normal, AFx16

Detale jakości grafiki: Maksymalne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.

Battlefield 3
Tryby:

  • 1920x1080 AA x4, AFx16
  • 2560x1600 AA x4, AFx16

Detale jakości grafiki: Maksymalne. Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie gry. Ilość klatek zliczał program Fraps.

Crysis 2
Tryby:

  • 1920x1080 AFx16
  • 2560x1600 AFx16

Detale jakości grafiki: Ultra. Dodatkowo ściągnięty pakiet tekstur o wyższej rozdzielczości. Patch 1.9. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności był dokonywany w nagranym demie w części miasta DownTown.

Crysis 3
Tryby:

  • 1920x1080 SMAA 2TX, AFx16
  • 2560x1600 SMAA 2TX, AFx16

Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.

Dirt:Showdown
Tryby:

  • 1920x1080 AA x4 / AF x16
  • 2560x1600 AA x4 / AFx16

Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa na wybranym odcinku trasy.

Far Cry 3
Tryby:

  • 1920x1080 AFx16
  • 2560x1600 AFx16

Detale jakości grafiki: Ultra. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.

Hard Reset
Tryby:

  • 1680x1050 AA x4 / AF x16
  • 1920x1080 AA x4 / AFx16

Detale grafiki: Ultra. Środowisko testowe: DirectX 9. Pomiar wykonywaliśmy w początkowej fazie gry, przechodząc z punktu A do punktu B. Pomiar wyświetlanych klatek odbywał się za pomocą programu Fraps.

Max Payne 3
Tryby:

  • 1920x1080 AFx16
  • 2560x1600 AFx16

Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.


Metro 2033
Tryby:

  • 1680x1050 AF x16
  • 1920x1080 AFx16

Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.