Karty graficzne

Crysis 3, Dirt: Showdown, Far Cry 3

przeczytasz w 1 min.

Crysis 3

Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 60
47
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 56
40
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 56
40
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 41
32
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 36
26
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 38
32
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 25
21
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 24
19
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Pora na prawdziwego killera – Crysis 3, który rzuca na kolana drogie akceleratory. W popularnej rozdzielczości 1920x1080, Titan nie ma żadnych kłopotów z zachowaniem dobrej płynności obrazu – na takich ustawieniach spokojnie da się przechodzić kolejne etapy gry. Nieźle jest także w trybie 2560x1600 – średnio 44 kl./s. W niektórych momentach mogą zdarzyć się spadki wyświetlanych kl./s, niemniej jednak GeForce GTX Titan jako jedyny wśród jednoukładowych kart graficznych oferuje tak dobrą wydajność. Ponownie zauważyliśmy podejrzanie niski rezultat zestawu GTX 680 SLI w rozdzielczości 2560x1600 – tandem dwóch GTX’ów był wolniejszy od Titana. Jak widać czasem jednak za podobną kwotę lepiej zakupić jedną, ale szybszą kartę.

Dirt: Showdown

Dirt Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 127
100
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 113
99
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 113
99
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 102
88
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 80
69
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 77
67
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 77
67
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 74
64
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 49
43
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 34
29
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Pora na samochodówkę. Dirt: Showdown działa nieco słabiej na akceleratorach GeForce. Widać to na przykładzie modeli GTX 680 i HD 7970, gdzie ten drugi wręcz deklasuje rywala. Titan tym razem o włos wygrał z Radeonem HD 7970 GE, ale to jedyna taka sytuacja. Ponownie GeForce GTX 680 w trybie SLI miał problem z zachowaniem odpowiedniej płynności animacji w rozdzielczości obrazu 2560x1600.

Far Cry 3

Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 68
51
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 64
52
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 64
52
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 57
43
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 54
45
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 62
48
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 37
31
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 35
28
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Kolejna nowość w naszych testach – Far Cry 3, który zadziwia swoją kolorową, wręcz bajkową grafiką. Idzie to jednak w parze z wymaganiami sprzętowymi. Nawet bez włączonego wygładzania krawędzi, najszybsze dotąd akceleratory z jednym GPU, średnio sobie radzą w trybie 2560x1600. GeForce GTX Titan sprawdził się w takich warunkach, choć tym razem zestaw dwóch kart graficznych GeForce GTX 680 był szybszy.