Karty graficzne

Hitman: Absolution, Metro: Last Light, Tomb Raider

Hitman: Absolution

Hitman: AbsolutionHitman: Absolution
Po lewej: GeForce, po prawej Radeon

Hitman: AbsolutionHitman: Absolution
Po lewej: GeForce, po prawej Radeon

Kolejna gra, gdzie przyglądaliśmy się z bliska jakości obrazu, to Hitman: Absolution. Choć wpatrywaliśmy się dokładnie, to nie udało nam się znaleźć jakichś rażących różnic.

Metro: Last Light

Metro: Last LightMetro: Last Light
Po lewej: GeForce, po prawej Radeon

Metro: Last LightMetro: Last Light
Po lewej: GeForce, po prawej Radeon

Poprzednia część gry Metro lepiej wyglądała na Radeonie. Tym razem, w niedawno zaprezentowanym Metro: Last Light różnic trudno się dopatrywać. Zarówno tekstury, jak i ostrość na akceleratorach Radeon i GeForce wygląda podobnie.

Tomb Raider

Tomb RaiderTomb Raider
Po lewej: GeForce, po prawej Radeon

Tomb RaiderTomb Raider
Po lewej: GeForce, po prawej Radeon

Pierwsze na co tu należy zwrócić uwagę, to zupełnie inna kolorystyka, najbardziej dostrzegalna na otwartej przestrzeni. Gra losowo wyznacza porę dnia, co widać np. po cieniu Lary Croft, a zatem tym nie będziemy się rozwodzić. Na dużym zbliżeniu obrazków z obu akceleratorów wydaje się jednak, jakby detale w oddali były bardziej wyraźne na GeForce (np. kamienie, skały).