Gry

Ustawienia graficzne

Przyjrzyjmy się poszczególnym ustawieniom graficznym Mirror’s Edge.

Opcje graficzne

Jasność: (sterowanie suwakiem) – ustawienia jasności ekranu.

Jasność 1%

Jasność 50%


Kontrast: (sterowane suwakiem) – ustawienia kontrastu wyświetlanego obrazu.

Kontrast 1%

 
Kontrast 50%


Rozdzielczość: (zależne od sprzętu) – ustawienia rozdzielczości ekranu.

Synchronizacja pionowa: (Wyłączona/Włączona) – synchronizacja klatek pochodzących z karty graficznej z szybkością odświeżania monitora (w Hz). Wyłączone do testów.

Szczegółowość tekstur: (Najniższa/Niska/Średnia/Wysoka/Najwyższa) – jakość tekstur, ich ostrość i rozdzielczość.

Najniższa

 
Niska

 
Średnia

 
Wysoka

 
Najwyższa

Jakość grafiki: (Najniższa/Niska/Średnia/Wysoka/Najwyższa) – ogólna jakość wyświetlanej grafiki, jakość oświetlenia (HDR), ilość cieni, dokładność cieniowania, szczegółowość obiektów i ich liczba.

Najniższa

 
Niska

 
Średnia

 
Wysoka

 
Najwyższa

Wygładzanie krawędzi: (Wyłączone/2x/4x/8x/8XQ/16x/16XQ) – określa, czy krawędzie modeli mają być „ząbkowane”, czy gładkie.

Obsługa PhysX: (Wyłaczone/Włączone) – obsługa efektów fizycznych dla kart firmy nVidia.