All-in-One

Testy wydajnościowe

Testy rozpoczęliśmy od Cinebench 11.5, w którym MSI AG220 uzyskał wynik 6.99 pkt, co jest nieco lepszym wynikiem niż ten uzyskany przez MSI AG240. Komplet pozostałych wyników prezentujemy poniżej.

3DMark - Cloudgate

3DMark Cloudgate

3DMark - Sky Diver

3DMark - Skydiver

3DMark - Fire Strike

3DMark - Fire Strike

PCMark 8 - Home

PCMark 8 - Home

PCMark 8 - Work

PCMark 8 - Work

PCMark 8 - Creative

PCMark 8 - Creative

PCMark 8 - System Storage

PCMark 8 - Storage

Czy MSI AG220 poradzi sobie z grami? Oto wyniki.

Grid 2

Grid 2: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie

Niskie 171
135
Średnie 131
108
Wysokie 103
83
Ultra 47
37
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Grid 2 to dobry tytuł na rozgrzewkę. Mało wymagająca dla podzespołów, co widać po wynikach. Płynność animacji jest zachowana bez względu na szczegółowość grafiki. Nic tylko wcisnąć gaz do dechy i pokonywać kolejne zakręty.

Bioshock Infinite

Bioshock Infinite: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie

Niskie 99
77
Średnie 77
59
Wysokie   68
45
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Kolejną grą był Bioshock Infinite. Testowany All-in-One poradził sobie z nim bez żadncyh problemów. Przy wysokich ustawieniach animacja cały czas pozostaje płynna.

Thief

Thief: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie

Niskie 44
33
Normalne 37
30
Wysokie 32
25
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Gra Thief to zdecydowanie największe wyzwanie dla testowanego komputera. Widać to po znacząco niższych wynikach uzyskanych w poszczególnych ustawieniach. Zachowanie płynnej animacji może wymagać rezygnacji z wysokiej szczegółowości grafiki. Thief prezentuje się całkiem nieźle także przy niższych ustawieniach, więc nie powinno stanowić to zbyt dużego problemu dla graczy.

Watch_Dogs

Watch_Dogs: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie

Niskie 54
40
Normalne 40
29
Wysokie 30
21
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Okazuje się, że testowany AIO radzi sobie nawet z Watch_Dogs. Liczba klatek w wysokich ustawieniach utrzymuje się na poziomie 30, a w gorących momentach spada do ok. 20. Obniżenie szczegółowości grafiki powoduje, że spadki płynności animacji nie przeszkadzają w grze.