Gry

TESTY: CPU, RAM, Vintage

przeczytasz w 1 min.

CPU (Procesor)

Test wykorzystania rdzeni procesora był prosty i nieskomplikowany. Przeprowadzony został podczas rozgrywki wieloosobowej. Wykonaliśmy go w najwyższych ustawieniach, aby przedstawić faktyczny wpływ liczby rdzeni na jakość animacji.

Medal of Honor (multiplayer): 1920x1200, Maksymalne, AA x8, Anizo x16

Intel Core i5 750 2 rdzenie @3,7 GHz 63
Intel Core i5 750 4 rdzenie @3,7 GHz 63
Intel Core i5 750 3 rdzenie @3,7 GHz 63
Intel Core i5 750 4 rdzenie @2,66 GHz 62
Intel Core i5 750 3 rdzenie @2,66 GHz 62
Intel Core i5 750 2 rdzenie @2,66 GHz 62
Intel Core i5 750 1 rdzeń @3,7 GHz 31
Intel Core i5 750 1 rdzeń @2,66 GHz 22

Patrząc na wykres widzimy, że jedynie procesory jednordzeniowe nie będą w stanie sprostać najnowszej odsłonie Medal of Honor. Procesor dwurdzeniowy, nawet nisko taktowany, bez problemu sprosta grze.

Pamięć RAM

Procedura testowa dla pamięci RAM była dokładnie taka sama jak ta użyta do testów kart graficznych w trybie multiplayer.

Medal of Honor: 1920x1200, AA x8, Anizo x16

4 GB @1600 MHz 62
4 GB @1333 MHz 62
2 GB @1600 MHz 62
2 GB @1333 MHz 62

Nie ma różnic w odnotowanej płynności animacji pomiędzy komputerem wyposażonym w 2 GB RAM i takim, w którym drzemie 4 GB pamięci.

Vintage

Testy przeprowadzone były zarówno podczas gry w kampanię oraz podczas potyczki wieloosobowej. Pierwsze dwa słupki prezentują wydajność w trybie jednoosobowym, trzeci przedstawia liczbę klatek w trybie wieloosobowym.

Medal of Honor: Vintage

8600 GT OC @1280x1024 (single) niskie 46
8600 GT OC @1280x1024 (single) niskie 36
8600 GT OC @1280x1024 (multi) średnie 31