Gry

Tryb single – ustawienia graficzne

z dnia

Medal of Honor: Tier 1 jest grą bardzo nietypową ze względu na użycie dwóch silników graficznych. Tryb singleplayer to zmodyfikowany Unreal Engine 3, który niestety nie zachwyca jeśli chodzi o jakość grafiki. W rozgrywce wieloosobowej natomiast wykorzystano silnik Frostbite w wersji 1.5. Dwa różne silniki wiążą się z diametralnie różnymi możliwościami dostosowania grafiki do sprzętu gracza oraz... kolosalną różnicą w kwestii wymagań sprzętowych.

Nie będziemy robić tajemnicy z tego, że aby pograć z innymi graczami na najwyższych detalach będziecie się musieli wyposażyć w dobry sprzęt. Spadki płynności animacji w rozgrywce wieloosobowej następują praktycznie podczas każdej większej wymiany ognia. Reszty dowiecie się czytając część poświęconą testom wydajnościowym kart graficznych.

Kampania

Tryb singleplayer i silnik graficzny Unreal Engine 3 nie oferują bogactwa ustawień graficznych. Co więcej: zmiany w nich dokonywane mają nikłe odzwierciedlenie w jakości grafiki. Najbardziej rzuca się w oczy modyfikacja poziomu szczegółowości cieni. Tekstury są niestety bardzo niskiej jakości, bez względu na zastosowane ustawienia. Najnowszy Medal of Honor wygląda miejscami jak gra sprzed kilku lat.

Szczegóły tekstur

  • wysokie, średnie, niskie

wysokie

średnie

niskie
 

 

Szczegóły świata

  • wysokie, średnie, niskie

wysokie

średnie

niskie
 

 

Szczegóły cieni

  • wysokie, średnie, niskie

wysokie

średnie

niskie
 

 

Wygładzanie krawędzi

  • włączone, wyłączone

aax1

aax0

 

Różnice pomiędzy ustawieniami maksymalnymi, a minimalnymi


maksymalne

minimum