Gry

Tryb multi - ustawienia graficzne

Zastosowany w trybie multiplayer silnik Frostbite 1.5 sprawia, że Medal of Honor zyskuje na jakości grafiki. Całość prezentuje się dużo lepiej pod względem wizualnym niż przy wykorzystaniu Unreal Engine 3. Opcji graficznych jest dużo więcej i każda zmiana ustawień jest widoczna w grze. Wymagania sprzętowe dla rozgrywki wieloosobowej są niestety większe, a spadki płynności animacji - bardzo częste.

Jakość cieni

  • Zysk w wydajności: ~ 5 kl./s.

Wysoka

Średnia

Niska
 

 

Jakość efektów

  • Zysk w wydajności: ~ 4 kl./s. 

Wysoka

Średnia

Niska
 

 

Wygładzanie krawędzi

  • Zysk w wydajności: ~ 22 kl./s.

x32

x16

x8

x4

x2

x1

 

HBAO – efekt ambient occlusion tła pola bitwy

  • Zysk w wydajności: ~ 21 kl./s.

Wł.

Wył.

 

Filtrowanie anizotropowe

  • Zysk w wydajności: ~ 2 kl./s.

x16

x1

 

• Jakość tekstur

  • Zysk w wydajności: ~ 2 kl./s. 

Wysoka

Średnia

Niska
 

 

Szczegółowość

  • Zysk w wydajności: ~2 kl./s. 

Wysoka

Średnia

Niska