Gry

TESTY: singleplayer

przeczytasz w 1 min.

Medal of Honor (singleplayer): 1920x1200, Maksymalne

nVidia GeForce GTX 285 55
ATI Radeon HD 5770 55
ATI Radeon HD 5750 50
ATI Radeon HD 4870 48
nVidia GeForce GTS 250 47

 

Na powyższym wykresie nie zostały uwzględnione karty HD 5850, HD 5970, GTX 460, GTX 465, GTX 470 oraz GTX 480. Były one bowiem w stanie utrzymać płynność animacji na stałym poziomie 62 klatek na sekundę.

Jeśli chodzi o pozostałe karty, to uwagę zwraca przewaga kart nowszej generacji (5770, 5750). Radeon 5770 zapewnia wyświetlanie grafiki z płynnością na poziomie dużo droższego GTX 285. HD 5750 z kolei wyprzedza teoretycznie szybszą kartę - HD 4870. Jak widać coraz częściej gry optymalizowane są pod nowszą architekturę układów.

Jeśli chodzi o wydajność w trybie jednoosobowym, spadki płynności animacji zdarzają się niezwykle rzadko. Unreal Engine 3 zapewnia stałą liczbę klatek nawet podczas większych eksplozji. Zauważyliśmy, że jedynym efektem graficznym, który jest w stanie zmniejszyć płynność jest spora ilość dymu.