
Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Śródziemie - Cień Mordoru
1920x1080, Ustawienia ultra
![]() ![]() |
|
GeForce GTX 980 |
![]() ![]() |
Radeon R9 390 |
![]() ![]() |
GeForce GTX 970 |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380X |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380 |
![]() ![]() |
GeForce GTX 960 |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 270X |
![]() ![]() |
Śródziemie - Cień Mordoru
2560x1440, ustawienia ultra
![]() ![]() |
|
GeForce GTX 980 |
![]() ![]() |
Radeon R9 390 |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X |
![]() ![]() |
GeForce GTX 970 |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380X |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380 |
![]() ![]() |
GeForce GTX 960 |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 270X |
![]() ![]() |
Shadow of Mordor jest jedną z nielicznych gier, w które można zagrać na Radeonie 380X w rozdzielczości QHD z maksymalnym poziomem detali. Choć mowa tutaj jedynie o przekroczeniu granicy 30 kl/s. Jeśli ktoś celuje w wyższe wartości będzie musiał nieco obniżyć ustawienia graficzne. Warto również zauważyć, że w tym tytule 380X jest relatywnie blisko GTX 970.