
Crysis 3

Crysis 3 - DX11
2560x1440, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | |
| GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
Crysis 3 - DX11
3840x2160, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
Już w niższej rozdzielczości widać nieco więcej generowanych kl./s w przypadku dwóch Radeonów R9 290X 8 GB połączonych w CF. Zwiększenie rozdzielczości obrazu do 4k nie zwiększa przewagi akceleratorów 8 GB.

Far Cry 4
2560x1440, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
Far Cry 4
3840x2160, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
Far Cry 4 w 2560x1440 wymaga minimum Radeona R9 290X, bądź GeForce GTX 980. W naszym miejscu testowym notowaliśmy na nich ok. 39-49 kl./s. Jednak pełnię komfortu zaznamy, albo kupując super drogiego GeForce GTX Titana X, albo na konfiguracjach multiGPU. Ta gra nieco lepiej, niż Crysis 3 spożytkowała więcej pamięci operacyjnej na Radeonach. Sporo lepsze wyniki odnotowaliśmy w rozdzielczości 3840x2160, gdzie w akceleratorach Radeon R9 290X 8 GB CF były wyraźnie mniejsze spadki wydajności, aniżeli na Radeonach R9 290X 4 GB CF.

Metro: Last Light
2560x1440 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | |
| GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
Metro: Last Light
3840x2160 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
Metro: Last Light także lepiej działał na Radeonach z podwojoną ilością pamięci RAM. Jednak różnice dostrzeżemy tylko w przypadku CrossFire. Na pojedynczych układach w zasadzie wydajność stoi na tym samym poziomie. Dobre wyniki zbiera konfiguracja z dwoma GeForce GTX 970.



