Karty graficzne

TESTY: Unreal

przeczytasz w 3 min.

Tak jak w przypadku dwóch poprzednich gier, karta nie ma żadnych problemów z realizowaniem grafiki w trybie Direct3D. Niestety przy włączonych wszystkich efektach 3D grywalna jest wyłącznie rozdzielczość 640x480. Po wyłączeniu kilku "cięższych" efektów bez problemu można pogrywać także w 800x600, na [email protected] nawet w 1024x768. W Unreal każdy zyskany FPS jest szybko odczywalny i ma swoje odzwierciedlenie w płynności. Chipset uzyskuje wyniki nieco słąbsze niż RivaTNT.

Unreal 2.25 800x600 @ 16 bpp
Pentium II/Celeron 450-500 MHz
3dfx Voodoo3 3000
+60
3dfx Voodoo3 2000
+50
GeForce 256
+50
RIVA TNT2 ULTRA
+50
RIVA TNT2 Pro
+50
RIVA TNT2-16MB
+40
RIVA TNT2 model 64
+40
S3 Savage 4
+40
RIVA VANTA-8MB
+30
Matrox G400
+30
ATI Rage128
+30
RIVA TNT
+30
SiS 300
+20

Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki
WinFast VR 300
.
@ Pentium II 500 MHz
@ Pentium II 333 MHz
640x480 x16bpp
27
22
800x600 x16bpp
21
18
1024x768 x16bpp
16
poniżej 10
  
640x480 x32bpp
25
20
800x600 x32bpp
19
16
1024x768 x32bpp
12
poniżej 10

Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki
@ Pentium II 333 MHz
.
SiS 300
TNT2 M-64
Riva VANTA-8MB
Voodoo3 2000
640x480 x16bpp 44
33
30
22
800x600 x16bpp 40
30
30
18
1024x768 x16bpp
40
25
19
>10
  
640x480 x32bpp 25
23
20
800x600 x32bpp
19
16
17
1024x768 x32bpp
13
>10
n/a

Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki
@ Pentium II 500 MHz
.
SiS 300
TNT2 M-64
Riva VANTA-8MB
Voodoo3 2000
640x480 x16bpp 70
47
40
27
800x600 x16bpp 61
36
32
21
1024x768 x16bpp
50
29
22
16
  
640x480 x32bpp 32
27
25
800x600 x32bpp
20
19
19
1024x768 x32bpp
15
12
n/a