Karty graficzne

TESTY: Quake 2

przeczytasz w 3 min.

W Quake2, pod względem osiąganych wyników FPS karta nie wyprzedza mających już ponad rok czasu 3dfx Banshee, S3 Savage3D, nie wspominając już nawet o Voodoo2. Jakość obrazu bardzo dobra, ostre tekstury, kolory "żywe" - soczyste, dobrze realizowane trzyliniowe filtrowanie tekstur, jednak w 32 bitowej palecie często pojawiają się artefakty w postaci kolorowych kropek i przebić spod tekstur. Żadnych problemów z uruchomieniem trybu OpenGL.
 

Quake2 demo1, 800x600 @ 32 bpp "max-vis"
Pentium II/Celeron 450-500 MHz
GeForce 256
+100
RIVA TNT2 ULTRA
+80
RIVA TNT2 Pro
+70
RIVA TNT2-16MB
+60
Matrox G400
+60
RIVA TNT2 model 64
+50
S3 Savage 4
+40
ATI Rage128
+40
RIVA TNT
+20
RIVA VANTA-8MB
+20
SiS 300
+20
3dfx Voodoo3 3000
+100 (22bit)
3dfx Voodoo3 2000
+90 (22bit)
3dfx Voodoo 2
+50 (16bit)
3dfx Banshee
+40 (16bit)
S3 Savage3D
+35 (16bit)
SiS 300
+25 (16bit)

Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki
WinFast VR 300
.
@ Pentium II 500 MHz
@ Pentium II 333 MHz
640x480 x16bpp
37
31
800x600 x16bpp
26
26
1024x768 x16bpp
17
17
  
640x480 x32bpp
31
28
800x600 x32bpp
21
21
1024x768 x32bpp
12
12
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki
@ Pentium II 333 MHz
.
SiS 300
TNT2 M-64
Riva VANTA-8MB
Voodoo3 2000
640x480 x16bpp 57
55
55
31
800x600 x16bpp 56
53
48
26
1024x768 x16bpp
54
51
36
17
  
640x480 x32bpp 55
50
28
800x600 x32bpp
50
21
20
1024x768 x32bpp
35
12
n/a


Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki
@ Pentium II 500 MHz
.
SiS 300
TNT2 M-64
Riva VANTA-8MB
Voodoo3 2000
640x480 x16bpp 90
83
79
37
800x600 x16bpp 88
75
55
26
1024x768 x16bpp
72
57
39
17
  
640x480 x32bpp 76
71
31
800x600 x32bpp
55
24
21
1024x768 x32bpp
36
12
n/a