Karty graficzne

TESTY: Quake III Arena

Obraz bez zastrzeżeń, chipset realizuje wszystkie efekty 3D, cóż jednak z tego, kiedy aby można było sobie zagrać musiałem zmniejszyć wszystkie efekty 3D do MINIMUM ! Przy standardowych ustawieniach HighQuality ilość klatek nie przekracza 10/s i nie muszę tłumaczyć że grać się wtedy nie da. Po ustawieniu parametrów na najniższą możliwą jakość grafiki, płynnie dało się grać jedynie do rozdzielczości 800x600.
 

Quake3, HIGH Quality: 800x600 @ 32 bpp
Pentium II/Celeron 450-500 MHz
GeForce 256 DDR
+70
GeForce 256 SD
+50
RIVA TNT2 ULTRA
+50
RIVA TNT2 Pro
+40
RIVA TNT2-16MB
+40
Matrox G400
+40
ATI Rage128
+30
RIVA TNT
+30
RIVA TNT2 model 64
+30
S3 Savage 4
+30
RIVA VANTA-8MB
+10
SiS 300
+10
3dfx Voodoo3 3000*
+50 (22 bit)
3dfx Voodoo3 2000*
+40 (22 bit)


Quake III Arena v1.11: najsłabsza jakość grafiki
WinFast VR 300
.
@ Pentium II 500 MHz
@ Pentium II 333 MHz
@ 500 i 333 HighDetail
640x480 x16bpp
35
30
10
800x600 x16bpp
30
29
> 7
1024x768 x16bpp
20
20
> 5
   
640x480 x32bpp
28
27
> 10
800x600 x32bpp
20
20
> 5
1024x768 x32bpp
12
10
> 5