Karty graficzne

TESTY: 3D Mark 2000. WinTune 98 - 2D Video Torture Test

W symulacjach GAME 1 i GAME 2 karta osiąga wyniki zbliżone do RIVA TNT2 M64 oraz Savage4. Fillrate w okolicach 110 Megapixeli, pokrywa się jak widać z częstotliwością taktowania chipsetu 110 MHz. 3D Mark nie wykrył sprzętowego środowiskowego bump-mappingu, mimo iż funkcja ta była uaktywniona z poziomu sterowników.

@ Pentium II 333 MHz
@ Pentium II o/c 500 MHz

Wydajność 2D, choć tak naprawdę mało istotna w przypadku karty tej klasy, plasuje się na poziomie RivaTNT oraz Savage4 i teoretycznie jest to rezultat zadowalający.

WinTune98: 1024x768 x32bpp @ 100Hz
Pentium II/Celeron 450-500 MHz
Matrox G400 MAX
+95
Matrox G400
+95
3dfx Voodoo3 3000
+85
3dfx Voodoo3 2000
+80
GeForce 256 DDR
+80
RIVA TNT2 ULTRA
+75
GeForce 256 SD
+75
RIVA TNT2 Pro
+75
RIVA TNT2
+ 70
RIVA TNT2 model 64
+ 60
ATI Rage128
+ 60
RIVA TNT
+ 60
SiS 300
+55
S3 Savage 4
+ 50
RIVA VANTA
+ 50


WinTune98:
WinFast VR 300
.
@ Pentium II 500 MHz
@ Pentium II 333 MHz
1024x768 x16bpp
@ 100
66
39
1280x1024 x16bpp
@ 85 Hz
68
33
1600x1200 x16bpp
@ 75
70
33
   
1024x768 x32bpp
@ 100
58
34
1280x1024 x32bpp
@ 85 Hz
60
30
1600x1200 x32bpp
@ 75
62
31