Karty graficzne

TESTY: sprzęt pomiarowy

Komputer:
 

  • Procesor Intel Pentium II taktowany jako:
    333 MHz
    (5x66) - L2 latency=2
    500 MHz (5x100) - L2 latency=3
     
  • Płyta główna Abit BH6 (chipset Intel BX)
  • Pamięć 128 MB pc100 SDRAM 8ns
  • Dysk IBM DJNA 351520 - 15 GB
  • SoundBlaster Live!
  • Monitor CTX 1792 SE ([email protected])
  • Windows 98 PL OEM
  • DirectX 7.0

Karta testowa:

  • Leadtek WinFast VR300 (SiS 300) - 16 MB sgram
    sterowniki: Leadtek 1.01.06
    taktowany 110/110 MHz (standardowe ustawienia)
    AGP x1, + 32 MB na tekstury

Programy:

  • 3D Mark 2000, domyślne ustawienia,
  • Quake3 Test 1.08, q3demo1, wszystkie efekty 3D włączone,
  • Quake2, demo1.dm2, autoexec.cfg "max-vis"
  • Unreal 2.25f timedemo 1, wszystkie efekty 3D włączone,
  • Expendable timedemo, triple buffering, sound disabled,
  • WinTune 98 ver 1.0.38

Metodyka przeprowadzania pomiarów/opracowanie wyników:
Jeżeli zachodziła taka potrzeba, pomiary były dokonywane kilkukrotnie: zwykle przy pierwszych pomiarach widać było aktywność dysków, znacznie wpływającą na obniżenie wartości wyników. Każdy otrzymany wynik został zaokrąglony - w dół poniżej 0.6 FPS, oraz w górę powyżej 0.6 FPS.