Gry

Nowe Call of Duty tworzone przez Sledgehammer Games

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
28 komentarzy Dyskutuj z nami

Czy kolejne studio wniesie do serii coś nowego?

Call of Duty 2014 Sledgehammer Games

W to, że również w tym roku pojawi się nowa odsłona serii Call of Duty chyba nikt nie wątpi. Okazuje się jednak, że pracami nad grą zajmuje się studio, na które mało kto chyba stawiał.

Activision pochwaliło się ostatnio, że tworzeniem kolejnych części cyklu zajmować będzie się już nie tylko Treyarch i Infinity Ward, ale również Sledgehammer Games. Tym samym zdecydowano się przejść na 3-letni cykl produkcyjny. Zdaniem wydawcy ma to oczywiście wyłącznie korzyści.

"Rozwiązanie to da naszym projektantom więcej czasu na prace i innowacje dla każdego tytułu. Twórcy będą mogli bardziej skupić się na DLC i mikro-DLC, które ... stały się sposobem na osiąganie wysokich zysków i większe zaangażowanie się w każdą grę. Nasze zespoły będą miały więcej czasu na prace, co przyczyni się do zapewnienia najlepszych doświadczeń dla fanów." - Eric Hirshberg, CEO Activision

Sledgehammer Games to stosunkowo młode studio, ponieważ założone zostało w 2009 roku. Spektakularnych sukcesów na koncie może jeszcze tutaj nie znajdziemy, ale zespół ten miał już do czynienia z Call of Duty. Sledgehammer Games współpracowało bowiem z Infinity Ward przy pracach nad Call of Duty: Modern Warfare 3.

"Ci ludzie zademonstrowali już swoje umiejętności przy Call of Duty: Modern Warfare 3. Są doskonałym wyborem i z pewnością pasują do nowego podejścia do serii, wniesienia do niej nowych pomysłów, większej kreatywności i podniesienia poprzeczki dla wszystkich gier nowej generacji." - Eric Hirshberg, CEO Activision

Zobaczymy, czy Sledgehammer Games rzeczywiście wniesie do serii coś nowego.

Źródło: polygon

Komentarze

28
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    TheEquinoxe
    "Twórcy będą mogli bardziej skupić się na DLC i mikro-DLC, które ... stały się sposobem na osiąganie wysokich zysków" Ten cytat ładnie pokazuje co dzieje się z dzisiejszymi grami. Miałem nadzieję, że chociaż w publicznych wypowiedziach nie będą mówili wprost "robimy to dla kasy"...
    17
  • avatar
    marcintkh9
    Jak zademonstrowali swoje umiejętności przy dennym mw3, to nie wróże im sukcesu.
    13
  • avatar
    Konto usunięte
    "Zobaczymy, czy Sledgehammer Games rzeczywiście wniesie do serii coś nowego" - Proponuje zacząć od silnika graficznego, bo miejsce ID Tech 3 jest w muzeum.
  • avatar
    Konto usunięte
    "Twórcy będą mogli bardziej skupić się na DLC i mikro-DLC, które ... stały się sposobem na osiąganie wysokich zysków" Nie mam więcej pytań....
  • avatar
    HotShot97
    "Twórcy będą mogli bardziej skupić się na DLC i mikro-DLC, które ... stały się sposobem na osiąganie wysokich zysków" i wszystko jasne
  • avatar
    piccardo
    Ja to widzę tak "Twórcy będą mogli bardziej skupić się na DLC i mikro-DLC, które ... stały się sposobem na osiąganie wysokich zysków i większe zaangażowanie się w każdą grę." Bo i sami to przyznali damy wam kotletokapcio odgrzewane coś ^^ po raz X i 20 milionów razy więcej DLC mikro DLC i może mikropłatności? Czemu nie! Na takie ssanie kasy trzeba jednak się przygotować :) Więc nie liczcie na dobrą grę i nowinki technologiczne itd. tylko na mega ulra totalna SSANIE KASY z frajerstwa :D
  • avatar
    Konto usunięte
    hehe klasyczna trójpolówka, nowa gra co roku i jedno studio ma 3 lata na wysmażenie kolejnego stęchłego kotleciszcza. a ja wolem placki
  • avatar
    Ladros
    Nie liczyłbym na jakieś rewolucje, ale może kapkę powiewu świeżości będzie, tzn. inne podejście.
  • avatar
    Konto usunięte
    A to wszystko wina graczy gdyby przestali kupowac gry to by twurcy bardziej skupili sie na fabule a tak to tylko trzepanie kasy. Oni pewnie muwiom sobie "poco zmieniac cos co jest doskonole, ta sama mechanika, ponad 10 letni silnik 5 godzinna kampania w dlc 3 mapy 2 bronie za 50 to jest to co ludzie kochaja.
  • avatar
    Artik
    Tak to dzisiaj wygląda. Byle co za grubą kasę a potem DLC.
  • avatar
    Konto usunięte
    Przynajmniej są szczerzy. A to rzadkość u producentów.
  • avatar
    Konto usunięte
    gdzie są zombii!!!
  • avatar
    BILI82
    "DLC i mikro-DLC, które ... stały się sposobem na osiąganie wysokich zysków" buahahahahahhaha niegy wiecej nei kupie tego zhakowanego badziewia.
  • avatar
    Konto usunięte
    Jeden chuj...
  • avatar
    Konto usunięte
    mam gdzies zagram 10ty raz w skyrima
  • avatar
    Dres21
    Nie zainteresuje sie juz codem poki nie zrobi sie jakas furora w internecie na temat udanego coda, pierwszego od kilku/nastu lat.