Gry komputerowe

Civilization VI wzbogacone o tryb… battle royale

przeczytasz w 1 min.

Macie Civilization VI? Możecie już pobrać nową aktualizację. Znajdziecie w niej dużo poprawek i pewną ciekawą nowinkę w postaci trybu battle royale.

Gdyby sugerować się wyłącznie komentarzami w sieci, można by dojść do wniosku, że gracze nienawidzą battle royale. Tryb ten musi jednak cieszyć się dużą popularnością, skoro twórcom i wydawcom tak zależy na tym, by pojawiał się w niemal każdej grze. Czasem jest to niemałe zaskoczenie, tak jak w przypadku Civilization VI.

Battle royale w Civilization VI - Red Death

Na czym polega battle royale w Civilization VI? Otóż gracze trafiają na jedną mapę i biorą udział w zaciętej rywalizacji o to, kto wsiądzie na pokład ostatniego statku kosmicznego i wydostanie się z powierzchni planety, trawionej przez radioaktywną masę zwaną Czerwoną Śmiercią. Red Death to zresztą właśnie nazwa tego nowego trybu zabawy, zapowiadającego się jak przyjemny powiew świeżości. 

Podczas zabawy w Red Death trzeba będzie zwracać uwagę na informacje o tym, ile czasu nam zostało, zanim bezpieczna strefa się skurczy oraz to, jakie obrażenia poniesie się, gdy nie zdąży się uciec przed upływem tego właśnie czasu. Dodajmy też, że śmierć jednego reprezentanta naszej cywilizacji nie oznacza jeszcze porażki – tę poniesiemy dopiero w momencie, gdy z Czerwoną Śmiercią przegra cały nasz lud.

Jesteście ciekawi jak to wygląda? Zerknijcie zatem na świeżutki, równie poważny jak sam tryb, zwiastun poniżej.

Civilization VI: Red Death - trailer trybu gry:

Tryb Red Death jest już dostępny w Civilization VI na PC. Dotarł do graczy w ramach wrześniowej aktualizacji, która wprowadza też nowe mapy, balansuje frakcje i zawiera istotne poprawki dotyczące interfejsu użytkownika i poszczególnych elementów gry.

Źródło: Civilization, 2K Games

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    xxx.514
    0
    W takim razie tryb battle royale został opracowany już w 2000 roku wraz z premierą gry Earth 2150 - gdzie też trzeba było wygrać wyścig o opuszczenie planety przez przejmowanie surowców do budowy własnych wahadłowców.