• benchmark.pl
  • Gry
  • Cyberpunk 2077 skorzysta ze wstecznej kompatybilności. Coś lepszego dopiero w 2021 roku
Gry

Cyberpunk 2077 skorzysta ze wstecznej kompatybilności. Coś lepszego dopiero w 2021 roku

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
27 komentarzy Dyskutuj z nami

Wczoraj gracze czekający na Cyberpunk 2077 otrzymali wyjątkowo smutną wiadomość. Dziś natomiast polski producent zdecydował się przekazać coś, co powinno ucieszyć planujących zakup gry na jedną z konsol nowej generacji.

Cyberpunk 2077 skorzysta ze wstecznej kompatybilności na Xbox Series X i PlaySation 5

Informacja o tym, iż premiera Cyberpunk 2077 została ponownie opóźniona nie spotkała się z ciepłym przyjęciem. Wprawdzie lepiej dostać lepszą grę później niż niedopracowaną wcześniej, ale w tym przypadku oczekiwanie zaczyna się mocno przeciągać. Cyberpunk 2077 ma trafić ostatecznie nie tylko na PC oraz Xbox One i PlayStation 4, ale również na Xbox Series XPlayStation 5. Czego oczekiwać w przypadku nowej generacji?

Właśnie to doprecyzowano. I tak, początkowo gracze powinni nastawiać się na wsparcie wstecznej kompatybilności. W chwili premiery nowych konsol posiadający grę na Xbox One i PlayStation 4 będą mogli zatem zagrać również na Xbox Series X i PlayStation 5.

Wydajność nowej generacji konsol Cyberpunk 2077 wykorzysta w 2021 roku

Wsteczna kompatybilność powinna sprawić, że gra będzie wyglądała lepiej na nowych, wydajniejszych konsolach. Nie będzie to jednak pełne wykorzystanie ich możliwości. Efekty tego mamy zobaczyć w przyszłym roku. Nie tyle zapowiedziano, co potwierdzono wcześniejsze informacje, iż Cyberpunk 2077 doczeka się darmowej aktualizacji z przygotowanymi ulepszeniami pod kątem Xbox Series X i PlaySation 5.

Można odnieść wrażenie, że dzisiejszy komunikat ma nieco zmienić temat dyskusji i uspokoić przynajmniej część graczy zawiedzionych wczorajszymi informacjami.

Planujecie zakup Cyberpunk 2077, a może już zamówiliście preorder? Dajcie znać, jaką platformę wybieracie.

Źródło: @CyberpunkGamePL

Warto zobaczyć również:

marketplace

Komentarze

27
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    remember no pre-orders. Tylko się potwierdza
    18
  • avatar
    jacekwr ma rację. Klienci muszą w końcu zrozumieć, że swoimi preorderami psują rynek. Im więcej ludzi będzie strzelało preordery tym więcej kasy firmy będą przeznaczać na porąbany marketing i wyśrubowane obietnice bez pokrycia. Bo jak można trzepać kasę ze sprzedaży czegoś czego jeszcze nie ma... to czemu nie? To tak jak z pis-em... "wszystko wam damy, dostaniecie po milionie na rękę i maybachu, tylko na nas zagłosujcie"
    11
  • avatar
    Tłumacząc z markretyningowego na nasze:
    "Konsole nowej generacji nie są jeszcze gotowe, a nawet jeśli będą gotowe to na początku będzie ich na rynku mizerna ilość, więc musimy zgodnie z zylioncebulionową umową z Sony i Małomniętkimi wypścić coś, co pójdzie na starej generacji. Zgodnie z tą samą umową, nie możemy wypuścić wcześniej na PC, no i na PC nie może wyglądać lepiej. Więc zetniemy grafikę, a lepszą (na PC też) udostępnimy jak już kupicie dosyć nowych konsol. I co nam zrobicie? :p I tak kupujecie koty w worku (tzw. preordery), więc... BUHAHAHAHA! :p"

    ...z grami już trzeba robić jak z Windowsem - kupować nie wcześniej niż rok (albo i dwa) po premierze - wtedy dostajesz dopiero pełną grę w pakiecie. Im więcej ludzi zacznie tak robić, tym szybciej dotrze do producentów ze cóś poszło nie tak. :p
  • avatar
    Poczekajcie!
    Nie było jeszcze pościeli Cyberpunk 2077 oraz deski klozetowej.
    Poduszki już są do kupienia Cyberpunkowe.

    Ja czekam na papier toaletowy Cyberpunk 2077.
  • avatar
    Ten tytuł już stracił dawno wartość w moich oczach. Zrobili duży hype na gierkę, której nie wydali na deklarowany czas, przekładali premierę 2 razy czyli trzecia data do wydania, obiecanki, cacanki, studio splajtowało, miliony poszły w reklamy zbędne żeby zrobić o sobie wielkie halo a jak nadszedł czas na weryfikację obiecanego tytułu na czas to dalej go brak. Kpinę sobie urządzają z fanów. Mają grę gotową niby to jaki problem wydać wreszcie a potem dodać pathy czy update żeby łatać błędy jakie zauważą? Tłumaczenie, że chcą wydać bezbłędną grę to mydlenie oczów ludziom tylko, nic poza tym. Ta ich szopka jest coraz bardziej irytująca przez co gry od nich już nie kupię. Stracili swoją wartość u mnie za te robienie ludzi w ch**a.
  • avatar
    Kupię na XseriesX ale dopiero jak dopracują i stanieje do 100zł.
  • avatar
    Zamówiłem preorder pierwszego dnia jak tylko była taka możliwość. Jak przesuną premierę jeszcze raz, to go wycofam, a grę wezmę sobie z torrentów. Skoro nie chcą mojej kasy, to nie,
  • avatar
    nie będę czekał kolejne miesiące na ulepszoną wersję na ps5, biorę na ps4 lub pc (jeszcze nie wiem, zdecyduję)
    -2
  • avatar
    "Wsteczna kompatybilność powinna sprawić, że gra będzie wyglądała lepiej na nowych, wydajniejszych konsolach." To jest zaprzeczenie same w sobie, to znaczy że gra ogólnie będzie wyglądała gorzej, a gdyby redzi chcieli to by przygotowali wersje "ultra" dla PC i może ultra? Dla nowych konsol, niby to zapowiadają ale akurat ja w nich nie wierze nie po wieśku 3, prezentacja vs rzeczywistość.
    -3
  • avatar
    "Wsteczna kompatybilność powinna sprawić, że gra będzie wyglądała lepiej na nowych, wydajniejszych konsolach. Nie będzie to jednak pełne wykorzystanie ich możliwości."
    vs
    "A later upgrade to Cyberpunk 2077, taking full advantage of the next-gen hardware"

    To bedzie wykorzystywac w pelni ich mozliwosci czy nie? Bo teraz juz nie wiem kto ma racje, benchmark czy CDPR
    -9
  • avatar
    "Można odnieść wrażenie, że dzisiejszy komunikat ma nieco zmienić temat dyskusji i uspokoić przynajmniej część graczy zawiedzionych wczorajszymi informacjami."

    ??? Gdybym planował grać na konsoli, raczej bym się wkurzył, że albo będę musiał grać w biedniejszą wersję, albo czekać kolejny rok
  • avatar
    "i PlaySation 5". Na prawdę trudno przeczytać artykuł przed udostępnieniem?
  • avatar
    Najważniejsze pytanie, czy to co wypuszcza w dniu premiery, będzie dostosowane do PC i konsol z uwzględnieniem mocy przerobowej jednej i drugiej platformy, czy pójdą po najniższej linii oporu (jak było to z Wieśkiem 3 - do czego z resztą sami się przyznali) i zrobią identycznie wyglądający produkt... aby biedni konsolowcy ZNOWU nie czuli się pokrzywdzeni?