Gry komputerowe

Days Gone raczej nie dla wyznawców PC Master Race

przeczytasz w 1 min.

Days Gone w wersji PC coraz bliżej. Twórcy zdradzają kolejne informacje z tym związane, ale wydaje się, że niektóre mogą zostać przyjęte dość chłodno.

Days Gone bez ray tracingu i DLSS

Zapowiedź, iż Days Gone trafi na PC nie była wielkim zaskoczeniem. Sony już wcześniej zaczęło otwierać się na tę platformę, czego dowodami były premiery chociażby Detroit: Become Human czy Horizon: Zero Dawn. Publikując wymagania sprzętowe Days Gone twórcy zdradzili kilka informacji dotyczących technicznych aspektów wersji PC, aczkolwiek nie wyjaśniono wszystkiego. Teraz pewne kwestie doprecyzowano, co nastawionych na wszystkie nowości raczej nie zadowoli.

I nie chodzi tu o samo doprecyzowanie, ale o przedstawione fakty. Okazuje się bowiem, że Days Gone w wersji PC nie będzie obsługiwał ray tracingu i DLSS. Gdyby ktoś się zastanawiał, nie będzie też możliwości przeniesienia zapisów rozgrywki z PS4 lub PS5 do wersji PC, ale to już raczej nie niespodzianka.

Days Gone PC

Gameplay z Days Gone w wersji PC

Na dokładną datę premiery Days Gone w wersji PC czekaliśmy dość długo, ujawniono ją dopiero w zeszłym miesiącu. Na całe szczęście dla zainteresowanych, zagrać można będzie już wkrótce - 18 maja. Przewidziano opcje skorzystania z oferty sklepów Steam oraz Epic Games Store.

W oczekiwaniu na premierę można natomiast rzucić okiem na najnowsze materiały wideo. Dość konkretne, bo mowa o obszernych fragmentach rozgrywki zarejestrowanych na PC. Redakcja IGN podaje, iż wykorzystała tutaj sprzęt wyposażony w procesor Intel Core i7-8700K (3.7 GHz), 16 GB RAM DDR4 oraz kartę graficzną GeForce RTX 2080 Ti.

Źródło: bendstudio, GameSpot, IGN

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    8
    ale ciagle lepiej wyglada i działa niz na ps5.........
    • avatar
      piterk2006
      4
      Bez killera wydajności jakim jest nic nie wnoszący RT nie ma potrzeby stosowania DLSS bo karty go obsługujące są wystarczająco wydajne żeby normalnie grać. Poza tym co kogo obchodzą takie technikalia? Przecież nie ma obowiązku, żeby każda gra teraz miała RT. Po co?
      Ważne żeby była grywalna, miała niezłą fabułę i jako całość była ciekawa. A to w jaki sposób będą generowane cienie mało kogo obchodzi.
      • avatar
        lynx_77
        0
        Żeby gra dobrze działała i wyglądała niepotrzebna jest wydmuszkowa technologia od zielonych oszustów
        • avatar
          KENJI512
          -3
          Hehe, czyżby sztuczne "exclusivovanie" tytułu "next-gen", tzn. next gen tylko na next genowym sprzęcie jakim jest PS5, a nie jakichś tam komputerach?

          Śmieszne, że jakby to udostępnili to topowe konfiguracje pokazałyby jaki to next-gen ta konsola i ile fps można na porządnym PCcie wyciągnąć...
          • avatar
            szymcio30
            0
            Było to do przewidzenia stary silnik graficzny wiec, kto by dopłacił za efekty RT oraz dlss? Nie zrozumcie mnie zle, bo ta strategia SONY może się opłacić