Gry

DiRT 2 – przedstawienie tras w zwiastunach filmowych

Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
18 komentarzy Dyskutuj z nami

Firma Codemasters powoli rozpędza maszynę marketingową związaną z drugą odsłoną doskonałej gry wyścigowej – Colin McRae DiRT. Oto bowiem w Sieci zaczęły pojawiać się zwiastuny filmowe przedstawiające trasy i samochody, które będą dostępne w tejże produkcji. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do ich obejrzenia.

Baja Landrush

Baja Raid

Utah Trailblzer

Croatia Rally

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami DiRT 2 w wersjach przeznaczonych na konsole Xbox 360, Playstation 3, PSP, Nintendo Wii i DS ukaże się na rynku już 8 września. Niestety, jak zapewne wszystkim wiadomo premiera edycji PC została przesunięta na koniec tego roku z uwagi na chęć dodania doń obsługi DirectX 11.
 

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    wolfikx
    Ja mam dziwne wrażenie jakby to było to samo co dobrych kilka lat temu w pierwszym Colinie tylko okraszone ładniejszą grafiką. No bo co można w tym temacie zrobić nowego?? hmmmm
  • avatar
    jogurt12
    Subaru Impreza Monster Energy - Chyba nic nie mogło mnie bardziej ucieszyć, jeśli chodzi o tę grę :). Ken Block to z pewnością godny następca ś.p. Colina McRae...

    Czekam na tą grę z niecierpliwością, dla niej jestem gotów kupić kartę graficzną z obsługą DX11.

    @Wolfikx - pewnie tyle można zrobić nowego, co np w serii FIFA, czyli poprawiać grafikę i uaktualniać dane (drużyny - samochody)
  • avatar
    kubbak
    Jeżeli to już gameplay'e a nie rendery to ta gra będzie grą roku w swojej klasie.
    Dodatkowo cudowne dźwięki i blow off.. mmm.
  • avatar
    Konto usunięte
    co do dźwięków to ciekawe czy trzeba będzie mieć dobrą dźwiękówkę żeby te efekty pociągnęła
  • avatar
    Konto usunięte
    mam cicha nadzieje ze mi smignie na max detalach
  • avatar
    wormadam
    wygląda pięknie, mam jednak pewne obawy.
    u mnie na A64 3,2GHz + 4850 na rallycross sie cięło nieprzyjemnie :(
    zobaczymy jak wyjdzie demko, potestujemy.
  • avatar
    _nick_
    ciekawe ile wniesie DX11 do tej gry
  • avatar
    Konto usunięte
    Codemasters nie kuś nie kuś:p
  • avatar
    Enter
    Najgorszą rzeczą w całej serii Colina i DiRT są strasznie krótkie odcinki specjalne. Gdzie te czasy, gdzie w Rally Championship trzeba było jechać przez 10-15 minut? Richard Burns Rally też posiada trochę długich odcinków, a do tego jest grą wymagającą, co czyni go jeszcze lepszym.
  • avatar
    wormadam
    RBR jest genialny jeśli chodzi o jazdę, trudny do bólu,
    ale przez to daje satysfakcję ukończenia każdego oes'u.
    chyba sobie go znowu zainstaluję...;)
  • avatar
    Daniel hEll_Mariachi Poręba
    Nie no, nie ma bata żebym doczekał do końca roku. We wrześniu popylam do sklepu :D
  • avatar
    wormadam
    w końcu jakiś ładnie brzmiący motor :)
    tylko czemu wystrzałów z tłumika prawie nie słychać !???
    to element który powinien być wyraźnie słyszalny a tu nic.
    kto grał w GTR2 ten wie że tam dźwięki aut wkręcają jak nic innego.
  • avatar
    Konto usunięte
    wygląda podobnie do jedynki -> ale jakoś tutaj wszystko się rusza jakby :D tak chodzi ładnie no i te dzwięki jakies takie realniejsze :)
  • avatar
    Zelot
    Wygląda kosmicznie!!! :O

    Dla tej gry to taniej by już było się wyposażyć w X360...
  • avatar
    Konto usunięte
    nic rewelacyjnego, od taka sobie ścigałka
  • avatar
    gruby86
    Zauważcie, że to są gameplaye z konsoli, a nie z PC. To nie jest jeszcze DX11. Premiera na konsole jest blisko i są to właśnie gameplaye z PS3 bodajże, a na PC trzeba dłużej poczekać bo grę będą przerabiać pod DX11 i dopiero wtedy zobaczymy prawdziwe oblicze DIRT 2
  • avatar
    jeomax.co.uk
    Mialem wrazenie, jakby ktos gral w GRIDa (nawiasem mowiac na klawiaturze, heh), tylko w scenerii typowo terenowej :) Choc pewnie zadna to nowosc, niemniej jesli taki byl zamysl CM, to nieco za pozno moim zdaniem - ta gra powinna byla ukazac sie gora rok temu.
    Jest kilka niedociagniec: brak stukow kamieni w podwozie (a pelno ich na trasie), zbyt male, zeby nie powiedziec szczatkowe ruchy samochodu w osi nachylenie przod/tyl, zbyt rowne (jakby GRIDowate - typowo asfaltowe, a tylko zmienione na potrzeby terenowego WRC) trasy.
    Wyjdzie demo, pewnie sciagne ;-)