Filmy / seriale / VOD

Disney+ z reklamami już dostępny, ale go nie polubicie

przeczytasz w 2 min.

Disney+ z reklamami jest już dostępny. Usługa w nowym wariancie pojawiła się właśnie na pierwszym rynku. Co z ceną? Czy zmiany zawędrują również do Polski?

Disney+ z reklamami już dostępny

Jakiś czas temu informowaliśmy Was, że serwis Disney+ planuje wzbogacić swoją ofertę o nowy pakiet z reklamami. Nie trzeba było długo czekać na podjęcie działań w realizacji tej zapowiedzi. Disney+ z reklamami jest już dostępny na amerykańskim rynku. Chętnych do współpracy zaś nie brakuje. 

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez Dyrektor działu reklamowego, Ritę Ferro ponad 100 marek zdecydowało się na promocję w związku z premierą najnowszego planu Disney+. Przy tej okazji głos postanowił zabrać też stojący na czele działu Direct to Consumer Michael Paull, nie kryjąc entuzjazmu na myśl o podjętych krokach: 

Dzisiejsza premiera wyznacza przełomowy moment dla Disney+ i stawia wybór konsumentów na pierwszym miejscu. Dzięki ofertom wspieranym reklamami jesteśmy w stanie zapewnić większą elastyczność konsumentom, by cieszyli się pełnym zakresem i głębią niesamowitych opowieści od The Walt Disney Company. 

Disney+ z reklamami – ta sama cena i przerywnik gratis

Disney+ z reklamami obejmuje kompletny dostęp do zgromadzonych przez platformę treści w wysokiej jakości 4K Ultra HD, Dolby Vision, Full HD, HDR10 i IMAX Enhanced, z możliwością korzystania z 4 urządzeń jednocześnie. Różnica względem znanej odsłony serwisu sprowadza się więc do wprowadzenia bloków reklamowych w wymiarze 4 minut / godzinę seansu

Co ciekawe, wszystko to dostępne będzie za cenę, po jakiej oferowano dotychczas treści bez reklam, tj. 7,99$ miesięcznie. Niebagatelnej podwyżce uległa zaś opcja bez przerywników – ze wspomnianych 7,99$ do 10,99$.

Disney+ z reklamami – kiedy w Polsce?

Czy podobny scenariusz czeka również polską widownię? To całkiem możliwe. Na tę chwilę Disney+ z reklamami nie doczekał się jednak harmonogramu wejścia na nowe rynki. Da się za to słyszeć głosy, że kolejne zmiany planowane są na rok 2023. 

Jeżeli tak będzie, podążając za scenariuszem amerykańskim, należałoby oczekiwać wprowadzenia Disney+ z reklamami w cenie obowiązującej aktualnie dla pakietu bez reklam oraz podwyższenia ceny tego ostatniego do około 35 złotych miesięcznie (obecnie subskrypcja miesięczna kosztuje 28,99 zł).

Pozostaje więc mieć nadzieję, że przyjdzie nam jeszcze na te zmiany poczekać. 

Źródło: techcrunch.com

Komentarze

17
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dragonik
    24
    Serwisy VOD same się eliminują gratuluję.
    • avatar
      Michu55
      16
      Płacić za oglądanie reklam, ładnie nas korporacje omamiły:)
      • avatar
        taki jeden
        14
        "Dzisiejsza premiera wyznacza przełomowy moment dla Disney+ i stawia wybór konsumentów na pierwszym miejscu"
        Co to za bełkot. Przecież wybór był jasny od początku. Płacę za oglądanie bez reklam. Ale po Covidzie w dupach się poprzewracało i sępy zwietrzyły możliwość zarobku. Najgorsze jest to że tą drogą zaczynają iść jedna za drugą platforma. Jest to zwykłe chamskie wymuszenie pieniędzy. Albo zarobią na reklamach albo na wyższym abonamencie. W takim życzę spadku oglądalności z całego serca.
        • avatar
          piterk2006
          11
          Trzeba kupić na rok. Niektórzy pewnie wrócą do piractwa.
          • avatar
            -SnR3-
            7
            Straca klientow I tyle
            • avatar
              pawluto
              6
              Już lecę oglądać reklamy i za to płacić...hahahahaha
              • avatar
                Yetii
                5
                Zabiorę Ci portwel, ale to w trosce o twoje dobro. Żebyś czeko głupiego nie zrobił.
                Zobaczymy jak głupi są amerykanie.
                Nam zostało tylko jedno - rezygnacja z usługi. Czyli uderzamy tam gdzie zaboli.
                Oczywiście w trosce o rozwój Dysneya
                • avatar
                  anemusek
                  4
                  Nie zamierzam płacić za możliwość oglądania reklam. Cena za materiały z reklamami wynosi 0. Już i tak ceny vodów w porównaniu do oferty są wielokrotnie za duże. Po prostu zrezygnuje i tyle - u mnie to działa zero jedynkowo.
                  • avatar
                    baertus11
                    2
                    No i z Disneya zrobi się taka TV. Najpierw dajemy reklamy, później dajemy to co "w targetach", parytetach, poprawności politycznej i "chciejstwie" mniejszości a później dowiadujemy się, że oglądalnośc spada i ludzie uciekają "w piraty"....
                    • avatar
                      lukelight112
                      0
                      Chyba w nord bon zainwestuje te 13 zł na MSC na dwa lata i można ciągnąć Tarentu jak wlezie. Bo to nie a sensu. Brak wielu filmów które człowieka interesują masa LGBT ma takim netfliksie to już kosmos. Do tego teraz rekalmy dochodzą a trzeba za to płacić. To epiej ściągnąć bo za darmo to uczciwa cena za bez rekalm w lepszej jakości to co człowieka interesuje. Same zalety. Nord bon mogę zainwestować dla ochrony prywatności lub cyberghost ale zobaczę co.
                      • avatar
                        vacotivus
                        0
                        Chyba ich poje***