• benchmark.pl
  • Gry
  • Twórcy opowiadają o tym, jak Dying Light łączy parkour z brutalną walką
Gry

Twórcy opowiadają o tym, jak Dying Light łączy parkour z brutalną walką

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
14 komentarzy Dyskutuj z nami

Studio Techland opublikowało pierwszy odcinek dzienników deweloperskich, który poświęcony został systemowi Natural Movement.

Dying Light parkour

Już za niespełna pół roku światło dzienne ujrzeć ma Dying Light. Ten nietypowy, pierwszoosobowy survival horror polskiego studia Techland łączyć ma w sobie cechy Dead Island oraz Mirror’s Edge. Mówiąc krótko – ma być szybko, zręcznościowo i niezwykle wciągająco… a to wszystko w otwartym świecie. Cała zabawa koncentruje się natomiast na tym, że za dnia zadaniem gracza jest zbieranie pożywienia i ekwipunku, a nocą wykorzystanie tego drugiego w walce z hordami zombiaków.

Studio Techland postanowiło podzielić się z graczami informacjami i materiałami z procesu produkcji tej gry. W pierwszym odcinku dzienników deweloperskich twórcy wyjaśniają na czym polega ich autorski system Natural Movement, będący jedną z najważniejszych cech Dying Light. To właśnie on odpowiada między innymi za ruchy w stylu „parkour”. Polacy chwalą się, że udało się im osiągnąć „niespotykaną dotąd swobodę poruszania się”.

Parkour jest tu bardzo umiejętnie wymieszany z brutalną walką. Natural Movement robi spore wrażenie, a więcej na jego temat dowiecie się z poniższego filmiku:

Premiera gry Dying Light już w lutym przyszłego roku. Platformy docelowe to komputery osobiste, jak również konsole PlayStation 4Xbox One oraz PlayStation 3 i Xbox 360.

Źródło: Techland

Komentarze

14
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Shadow17
    Widać jak na dłoni że Polacy mają sentyment do żywych trupów. Na tę chwilę jestem pełen optymizmu, gra wygląda pięknie (na ile piękna może być krew i ruiny oczywiście), Natural Movement mimo że po wspomnianym Mirrors Edge i moim ukochanym Assassin's Creed nie wygląda na system kompletnie innowacyjny wydaje się być ciekawym rozwiązaniem, o ile oczywiście będzie pozwalał na całkowicie swobodne podróżowane po wszelakich obiektach jak to obiecano. Jak kolega wyżej zauważył, zdecydowanie czuć klimat Dead Island, co osobiście odbieram jako zaletę, przy tej rodzimej produkcji też spędziłem kilka przyjemnych godzin.
    11
  • avatar
    Konto usunięte
    Zombie od ostatnich kilku lat mocno zyskały na popularności ale zachęcam do obejrzenia filmu który wykreował te potwory właśnie w takiej formie. Mowa oczywiście o nocy żywych trupów Georga Romero z 1968 roku. Film mimo lat trzyma klimat. :)
    4
  • avatar
    baca130
    Widać podobieństwo do Dead Island :)
    1
  • avatar
    wdowa94
    Nie chcę nic mówić ale powiem :p

    Te animacje są drewniane jak Krzynówek, część z nich żywcem skradzione z mirrors edge i battlefield
    -7
  • avatar
    Konto usunięte
    niedlugo zima to wojciech bedzie robil prawdziwy kulig
    cwel
  • avatar
    XaRaDaS
    Zapowiada się ciekawa gierka.
  • avatar
    Konto usunięte
    Mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś fajnego :)
  • avatar
    Konto usunięte
    No wygląda fajnie.