Gry komputerowe

Jaki komputer będzie potrzebny do Mass Effect Legendary Edition?

przeczytasz w 2 min.

Wprawdzie do premiery Mass Effect Legendary Edition jeszcze kilka ładnych tygodni, ale już teraz zainteresowani mogą sprawdzić, czy posiadany komputer wystarczy do komfortowej rozgrywki.

Wymagania sprzętowe Mass Effect Legendary Edition

Seria Mass Effect zdaniem niektórych złapała ostatnio lekką zadyszkę w postaci Mass Effect: Andromeda, ale w ogólnym rozrachunku jest nie tylko dobrze znana, ale i wysoko oceniana. Tyczy się to przede wszystkim oryginalnej trylogii, do której wkrótce można będzie wrócić i ukończyć ją ciesząc się ulepszoną grafiką. Nim zadebiutuje zupełnie nowa odsłona serii w ręce graczy trafi Mass Effect Legendary Edition.

Premierę zaplanowano na PC, a także konsole Xbox i PlayStation, obecnej oraz poprzedniej generacji. W przypadku posiadaczy PC może pojawić się tradycyjne pytanie o wymagania sprzętowe. Już je poznaliśmy.

Minimalna konfiguracja sprzętowa:

  • Windows 10 64-bit
  • procesor: Intel Core i5 3570 / AMD FX-8350
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GTX 760, AMD Radeon 7970 / R9280X
  • DirectX: 11
  • 120 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Zalecana konfiguracja sprzętowa:

  • Windows 10 64-bit
  • procesor: Intel Core i7-7700 / AMD Ryzen 7 3700X
  • 16 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GTX 1070, Radeon Vega 56
  • DirectX: 11
  • 120 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Jakie nowości przyniesie Mass Effect Legendary Edition?

BioWare zapewnia, że odczuwalny będzie tu bardzo duży skok technologiczny i pamiętający oryginalną trylogię od razu zauważą mnóstwo różnic. Od samego początku podały zapowiedzi o rozdzielczości 4K z HDR i 60 klatkach na sekundę, ostatecznie pojawić mają się tu również między innymi poprawione tekstury, modele postaci, cienie i efekty czy obsługa monitorów ultraszerokokątnych.

Pisaliśmy o tym szerzej w niedawnym artykule, pojawią się już także pierwsze materiały wideo przybliżające zmiany przygotowane przez twórców. Trzeba jednak pamiętać, że pełny obraz będziemy mieli dopiero po premierze. A ta, przypomnijmy, odbędzie się 14 maja.

Źródło: ea, rampage TV, @masseffect

Warto zobaczyć również:

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Fa_sol
    5
    Zobaczymy po premierze, jak na razie widać poprawę tylko na przerywnikach filmowych. Chciałbym zobaczyć gameplay.
    • avatar
      Ghola
      5
      Zalecany CPU Ryzen 3700X ? Oo ---> oO ... say whaaaaaat ? co ta gra robi ? renderuje filmiki w czasie rzeczywistym ? XD
      • avatar
        Andrettoni
        4
        Biorąc pod uwagę dostępność nowego sprzętu to programiści niech dostosują się do tego co mamy. W sklepach wykopują zabytki z magazynów w postaci GeForce 1XXX i Radeonów 5XX. Powaga GTX1050 i RX570 znowu w sklepach...
        • avatar
          kalkulatorek
          2
          Ta maksymalna konfiguracja to na 1 kwietnia ???
          • avatar
            levusek1992
            2
            Minimalna a zalecana to jaka przepaść
            • avatar
              Raider0001
              1
              nie ma czegoś takiego jak RTX 200
              • avatar
                xbk123
                1
                GeForce 200 w zalecanych, nie jest źle ; - )
                • avatar
                  KENJI512
                  1
                  1. Ray Tracing będzie?

                  2. Największy skok sprzedaży (w Polsce) odnotowaliby robiąc dubbing do 2 i 3 części z aktorem z 1 części :)
                  • avatar
                    greghostor
                    1
                    To wygląda tak samo. Skąd oni wytrzasneli te wymagania.i 120GB
                    • avatar
                      ocw1987
                      1
                      Tylko trochę max świecidełek i trzeba mieć grafę (w tym momencie) za 10 koła :)
                      • avatar
                        Aro0414
                        1
                        Liczyłem na remake . Pfff kiepsko . Ta gra pochodzi z przed dwóch genaracji . Mogli by to.wrzucic na unreal 5 np . Był by miód i orzeszki . Zarobili by na nowo fortunę a tak to ....nic szczególnego . To już archaiczna gra choć fabularnie b.dobra to mechanicznie i technicznie staroc kompletny mocno ograniczony maszynami tamtych czasów
                        • avatar
                          tasioros
                          0
                          Jak Miranda będzie miała więcej poligonów to się zastanowię.
                          • avatar
                            Marucins
                            0
                            Kilka dni temu wywaliłem z dysku parcha w postaci Andromedy.
                            Nie dałem rady dalej grać. Co oni zrobili z ta grą!?