Monitory

Monitor 3D dla graczy

z dnia
Artur Kubala | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Artur Kubala
16 komentarzy Dyskutuj z nami

Ci, którzy zdecydowali się kupić monitor 3D, mogą wybrać między innymi model Della, z futurystycznej serii Alienware, 23-calowy OptX AW23103D wchodzi właśnie do sprzedaży.

Panel posiada matrycę TN wyświetlającą obraz w natywnej rozdzielczości 1920x1080 punktów, z częstotliwością odświeżania 120 Hz, typową jasnością wynoszącą 400 cd/m2, dynamicznym kontrastem na poziomie 80 000:1 oraz czasem reakcji 3 ms (G2G).

Konstrukcja podstawki pozwala podwyższać i obracać monitor w poziomie oraz pionie. Z tyłu obudowy znajdziemy złącza DVI i HDMI, a także dwa porty audio i cztery USB 2.0.

O innych, w tym testowanych przez redakcję w 2011 roku, monitorach 3D, a także samej technologii możecie przeczytać w poniższych artykułach:

-

-

 

Źródło: TechConnect

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    mgkiler
    Niech ktos wyjasni.

    Jak okulary 30 migocza 60 razy dla jednego oka i 60 razy dla drugiego to 1 obraz dla 1 oka wyswietlany jest nie dluzej niz 8ms.

    To jezeli ekran ma czas reakcji 3ms (a rzeczywisty jeszcze wiekszy) to lewe oko widzi obraz zawierajacy jeszcze smuge/slad z prawego, a prawe widzi slad z lewego.
    Czyz nie?
    No wiec jak moze 3d dzialac skoro monitor nie nadaza zmieniac obrazow tak szybko. Co z tego ze 120hz jak czas reakcji nie pozwala. Musialby byc rzeczywisty czas reakcji 1ms aby to mialo sens.
  • avatar
    rulonik
    hmm...... Ja to nie wiem ale może kolega.
  • avatar
    SpeCial
    3ms to jest czas reakcji matrycy na zapalenie piksela szarego, zgaszenie i ponowne zapalanie.
    czyli jakby nie patrzec wyswietlenie az 3 klatek w ciagu 3ms.
    Wiadomo ze w przypadku koloru bialego czas zapalania i gasniecia jest wiekszy ale nadal jest na tyle maly ze ludzkie oko go nie zauwazy, tak samo jakis przeklaman obrazu wynoszacych milisekundy.


    Predkosc matrycy jest wystarczajaca aby obraz byl dobrej jakosci i bez smuzenia.
  • avatar
    Zen...
    Prostu schludny i spod znaczka alienware :P
  • avatar
    Rayearth
    wchodzi do sprzedazy ale nie widac go wcale
  • avatar
    xrobcio
    LCD 3D ale gierka musi miec wsparcie dla 3D?
  • avatar
    Konto usunięte
    3d będzie wtedy jak nie będzie trzeba jakiś gówien na nos zakładać. Za 5-10lat będziemy się z tej ułomnej technologii śmiać. "Taki syf a ludzie się na to nabierali. Jakieś bryle i jeszcze czasami oczy/głowa boli..." Na dajcie się nabierać na bełkot marketingowców. Benchmark wysmarował ciekawy artykuł na ten temat.