• benchmark.pl
  • Gry
  • Prezentacja nowej techniki tworzenia oświetlenia w silniku CryEngine 3
Gry

Prezentacja nowej techniki tworzenia oświetlenia w silniku CryEngine 3

przeczytasz w 1 min.

Podczas pokazu Siggraph 2009 w Nowym Orleanie zaprezentowana została nowa technika o nazwie Light Propagation Volumes, wykorzystywana do tworzenia zaawansowanych efektów oświetlenia w silniku CryEngine 3. Technikę tą wykorzystuje się przy tworzeniu takich efektów jak Global Illumination czy Massive Lighting.

źródło: crytek.com

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Maciej Gan
    0
    Taa, ponad 100fps, ciekawe, czy w grze też tak będzie?...
    • avatar
      misi3k08
      0
      Od przedstawienia możliwości techniki do wydajnego i zoptymalizowanego jej użycia w grach jeszcze długa droga. Zobaczymy jak to będzie. Miejmy nadzieję, że nas zaskoczą, pozytywnie rzecz jasna :)
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        dlaczego na tym portalu dajecie male zdjecia ktorych celem jest podziwianie grafiki? przeciez to jest paradoksalne posuniecie...
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Ogólnie to: kup Pan i7, GTX 295 i 6GB RAM-u...
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            ja tam nie zauważyłem większej różnicy ;P
            • avatar
              mgkiler
              0
              Globall Illumination nie jest effektem tylko kategoria oswietlenia.

              Efektem to moze byc flara sloneczna :)

              Taki szczegol.
              • avatar
                tjindy
                0
                Hmm... poprzyglądałem się i wydaje mi się że na prawdziwe GI przyjdzie nam jeszcze poczekać ;) To że Color Bleed to jeszcze nie GI :D Fake.