• benchmark.pl
  • Gry
  • CD Projekt RED zdecydował się wezwać posiłki. Przy pracach nad Cyberpunk 2077 pomaga inne studio
Gry

CD Projekt RED zdecydował się wezwać posiłki. Przy pracach nad Cyberpunk 2077 pomaga inne studio

z dnia 24-01-2020
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
13 komentarzy Dyskutuj z nami

Gdy już zaczniecie bawić się przy Cyberpunk 2077 i, miejmy nadzieję, wystawiać grze wysokie noty to pamiętajcie, że dobre słowo będzie należało się nie tylko CD Projekt RED.

Nad Cyberpunk 2077 pracuje nie tylko CD Projekt RED

Od kilku dni Cyberpunk 2077 znów znajduje się na ustach całej branży gier. Wszystko z racji faktu, iż premiera gry została opóźniona. W efekcie dość szybko zaczęły pojawiać się kolejne informacje, także te, obok których nie wypada przechodzić obojętnie. Okazuje się, że nad Cyberpunk 2077 pracuje nie tylko CD Projekt RED. Z oficjalnego komunikatu wydanego przez QLOC dowiadujemy się, że studio zostało zaangażowane do współpracy.

„Jesteśmy dumni i zaszczyceni, że po raz kolejny mamy okazję współpracować z CD PROJEKT RED, który zdecydował się na partnerstwo z QLOC w celu uzyskania dodatkowego wsparcia w tworzeniu gry i testach jakości. Nasze zespoły są bardzo podekscytowane, że biorą udział w tworzeniu jednej z najbardziej oczekiwanych gier 2020 roku.”

Cyberpunk 2077 QLOC

Jedno jest pewne, Cyberpunk 2077 pozostaje polski

Trudno mówić tutaj o większym zaskoczeniu. Od kliku dni w sieci krążyły bowiem doniesienia, iż CD Projekt RED zdecydował się wezwać posiłki. Nieoficjalne informacje wspominały o studiach Crunching Koalas, Testronic i QLOC właśnie. Długo nie trzeba było czekać na potwierdzenie, przynajmniej w kontekście ostatniego z wymienionych.

Ściskający kciuki za polskie gry mogą być spokojni. QLOC to również rodzima ekipa. Co więcej, ma ona już naprawdę spore doświadczenie. Zajmowała się lokalizacją, optymalizacją oraz portami (tu między innymi Remember Me na PC, Hellblade: Senua's Sacrifice na Nintendo Switch czy Mortal Kombat 11 na PC) wielu znanych gier.

Czasu na prace CD Projekt RED i QLOC (a być może też inne studia) mają sporo. Premierę gry przełożono bowiem na 17 września 2020 roku.

Źródło: q-loc

Warto zobaczyć również:

Komentarze

13
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Downgredują pod konsole.

    PS4 i Xbox One za słabe na Cyberpunk 2077? Wydajność powodem opóźnienia...

    https://ithardware.pl/aktualnosci/ps4_i_xbox_one_za_slabe_na_cyberpunk_2077_wydajnosc_powodem_opoznienia-11238.html

    Cyberpunk 2077 opóźniony przez fatalne działanie na obecnej generacji konsol?

    https://antyweb.pl/cyberpunk-2077-opozniony-przez-fatalne-dzialanie-na-obecnej-generacji-konsol/
  • avatar
    @ blebleble
    To wiele wyjaśnia. Czyli to nie problem gry tylko konsol. Tzn. trzeba odpowiednio obniżyć jakość, aby poszło na konsolach. No to takie coś zawsze można zlecić na zewnątrz. Redzi pewnie skupią się na wersji PC. Zapowiada się gra lepsza niż można było przypuszczać skoro konsole niewyrabiają. Oby tylko partnerzy nie wymusili ujednolicenia jakości, czyli w dół.
    Zaloguj się
  • avatar
    No to kupa... a dlaczego? Ano jak się doczepia kogoś w takim etapie prac to jedyne czego można się spodziewać jest to zmożona ilość błędów baboli itd... Lepiej jak zgrana grupa pracuje nad produkcją od podstaw i ma know how.
    Zaloguj się
  • avatar
    Jeśli faktycznie dopiero teraz wezwali posiłki. To nie dobrze to wróży dla samej gry. Na tym etapie, takie rzeczy, robi się tylko jak coś idzie nie tak. No chyba, że tylko o testowanie chodzi, wtedy ktoś z zewnątrz to nawet na plus.
    Dobrze, że chociaż Polakom dadzą dorobić :)
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Widać ręka rękę myje a pieniądze lubią krążyć wśród swoich...
    Adam Piesiak -> General Manager at QLOC S.A.
    A kilka lat temu.... Webmanager w CD Projekt
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Po raz kolejny konsole psują. Jak widać kastracja poszczególnych tytułów trwa w najlepsze. Także problemem jest premiera kolejnej niby generacji konsol. Po raz kolejny będzie ogromny hype jakie te konsole wspaniałe itp. a to taka sama prawda, jak "porównywalna wydajność RTX" w wersji laptopowej w porównaniu do wersji desktopowej. tia. prawda. kiedyś w PL była wydawana ruska gazeta pod tytułem Prawda, i tam była samiusieńka "prawda".
  • avatar
    Szkoda...Wielka szkoda...Miał być hit i sukces a zapewne będzie jak zwykle...Szkoda...