Gry

Shadow of the Tomb Raider z rozbudowanymi ustawieniami poziomu trudności (+ nowe wideo)

przeczytasz w 1 min.

W Shadow of the Tomb Raider pojawią się 4 poziomy trudności - Easy, Normal, Hard oraz Deadly Obsession. Jakby tego było mało, można będzie stosować je w różnych podkategoriach.

Branża gier pozostaje w letnim letargu, ale we wrześniu znacząco się ożywi. Między innymi, a być może przede wszystkim, dzięki Shadow of the Tomb Raider. Do premiery tego tytułu niemal równo miesiąc, twórcy zaczynają ujawniać coraz więcej informacji, chętniej dzielą się też kolejnymi materiałami wideo.

Tym razem dowiedzieliśmy się, iż w Shadow of the Tomb Raider pojawią się 4 poziomy trudności - Easy, Normal, Hard oraz Deadly Obsession. Pomiędzy trzema pierwszymi z wymienionych można będzie przełączać się w dowolnym momencie zabawy. Gracze decydujący się na największe wyzwanie i poziom Deadly Obsession muszą przygotować się na to, że będzie on towarzyszył im przez cały czas.

Trzeba jednak wspomnieć, że twórcy zdecydowali się nieco tę kwestię rozwinąć. Okazuje się bowiem, że wspomniane ustawienia można będzie stosować w różnych podkategoriach - Walka, Eksploracja oraz Zagadki. Z pewnością pozwoli to dobrze dopasować grę do swoich umiejętności i preferencji. Tym bardziej, że różnice mają być bardzo widoczne. Dodajmy tylko dla jasności, że stawiając na poziom Deadly Obsession trzeba być przygotowanym, iż będzie on automatycznie zastosowany w każdej podkategorii. Tu kompromisów nie przewidziano.

Shadow of the Tomb Raider poziom trudności

To jednak nie wszystko. Czekający na grę chętnie spoglądają na publikowane materiały wideo, a właśnie pojawiły się kolejne.

Pierwszy umieszczono na oficjalnym kanale gry, fragmenty rozgrywki wzbogacił tu o komentarz Daniel Chayer-Bisson, który skupia się przedstawieniu tego, w jaki sposób bohaterka będzie musiała odnaleźć się w dżungli i wykorzystać ją podczas walki. Drugi opublikowano z kolei na kanale PlayStation. Również tutaj skoncentrowano się na starciach z oponentami.


 


Shadow of the Tomb Raider zadebiutuje 14 września. Platformy docelowe gry to PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.

A o tym, że warto czekać przekonują nie tylko publikowane zapowiedzi i materiały. My mieliśmy już okazję przyjrzeć się rozgrywce i przyznajemy, że Shadow of the Tomb Raider robi bardzo dobre wrażenie. Zajrzycie do artykułu, w którym przedstawiliśmy nasze pierwsze wrażenia.

Źródło: Tomb Raider, PlayStation

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    raffal81
    4
    Takie trochę dziwne, w 2:14 koleś cały magazynek wywala w krzaki, a w 2:50, 20 metrów dalej Lara rzuca butelkę by przykuć uwagę wroga ;)))) to strzałów które miały miejsce 20 metrów dalej to nie słyszał ? :D

    Tak wiem wiem czepiam się, no ale w tym przypadku to nie wiem AI to chyba totalnie głupie. Gra tak czy siak zapowiada się całkiem przyzwoicie, może nie będzie wiało nudą jak w poprzednich częściach, bo dwie ostatnie nie przeszedłem do końca właśnie z tego powodu.
    • avatar
      malyklb
      3
      Wręcz śmiesznie wygląda eliminowanie przeciwników gdy są blisko siebie, siedzenie w krzakach i wyciąganie po jednym z nich gdy pozostali nic nie słyszą, a są przecież kilka metrów od Lary.
      • avatar
        SadSam
        -2
        Wow... do wyboru beda 4 poziomy trudnosci ?
        Takiego czegos jeszcze nie bylo... ciekawe czy ta innowacja nie okaze sie zbyt rewolucyjna. Czesc graczy moze nie ogarnac i zniechecic sie gra.

        Postanowilem zatrzymac swoje zycie i ruszyc na wyprawe do okola swiata, aby lepiej zrozumiec siebie oraz otaczajacy mnie swiat. Mam nadzieje ze po miesiscu obcowwnis z innymi kulturami, bede w stanie odpowiedziec na pytanie czy chce zagrac na: EASY, NORMAL czy HARD. Bowiem czwarteko trybu... boje sie nawet nazwy napisac.
        • avatar
          piotreeeek
          -2
          Biore na premiere i wrzuce pare screenów. Niebieska gimbaza znowu dostanie drgawek :DDDDD