• benchmark.pl
  • Gry
  • Sniper: Ghost Warrior 2 - CryEngine 3 prezentowany przez City Interactive (zwiastun)
Gry

Sniper: Ghost Warrior 2 - CryEngine 3 prezentowany przez City Interactive (zwiastun)

z dnia
Andrzej Sitek  | Redaktor serwisu benchmark.pl
16 komentarzy Dyskutuj z nami

Demonstracja technologii w grze snajpierskiej

Stosunkowo niedawno pisaliśmy o CryEngine 3: zobacz najnowsze możliwości silnika Crytek. Warto przypomnieć, że na tym napędzie działać będzie najnowsza gra warszawskiego City Interactive, zatytułowana Sniper: Ghost Warrior 2, której demo technologiczne właśnie zostało opublikowane przez dystrybutora.

Pierwsza odsłona snajperskiego tytułu City cieszyła się sporą popularnością, wystarczy przypomnieć, że Sniper: Ghost Warrior - sprzedano 2 mln egzemplarzy. Gra trafiła na rynek w czerwcu 2010 roku na PC i Xbox 360. Wersja na PlayStation 3 została udostępniona niemal rok później, natomiast premiera drugiej części serii planowana jest na czerwiec bieżącego roku.

Sniper: Ghost Warrior 2 CryEngine 3 gra przyczajony snajper
Gra zostanie wydana na PC, Xbox 360 i PlayStation 3 najprawdopodobniej w czerwcu.  

To już kolejny termin wydania „dwójki”, początkowo gra miała pojawić się w marcu, co komentowaliśmy w wiadomości, pt. Sniper: Ghost Warrior 2 - City Interactive opóźnia premierę. Miejmy nadzieje, ze kolejnych niemiłych niespodzianek już nie będzie.

A co w demie? Do obejrzenia jest bardzo ładny, chociaż krótki lot pocisku, ożywcza kąpiel w górskiej rzece, trochę światłocieni, oraz krótkie prezentacje zielonej i betonowej dżungli. Nie jest tego wiele ale musi wystarczyć.

Sniper: Ghost Warrior 2 będzie zawierać nowe lokacje, gra zostanie wzbogacona o zmienne warunki pogodowe i klimatyczne, arsenał nowych broni oraz sprzęt termowizyjny oraz noktowizor.

Podobnie jak w pierwszej części, misje będą dedykowane fanom takich postaci jak Simo Hayha, chociaż oczywiście w wypadku legendarnego Fina, ciężko będzie odwzorować warunki jego służby - wielogodzinne wyczekiwanie na ruch przeciwnika. Dodajmy, w czterdziestostopniowym mrozie.
 

Więcej o grach:

Źródło: city interactive

Komentarze

16
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    W większości gier brakuje mi swobody. Najlepiej kojarzy mi się to z FC 1, powinniśmy mieć możliwość wybrania własnej drogi, a na minimapce zaznaczony tylko punkt do którego mamy dotrzeć, do tego dobra i długa fabuła, i dopracowana grafiki. To jest przepis na hit, który trudno zrobić.
  • avatar
    Człowiek nie chce nikomu dowalać, dobry jest z natury, ale faktycznie nic podniecającego w tym tytule nie ma. Mam wrażenie, że to taki cod tylko ze snajperem w roli głównej. Dżungla też betonowa porządnie, nic więcej z xboxa się nie wyciśnie. Jedyne co by mogło ją uratować to bardzo zaawansowane AI, które wymuszałoby stosowanie snajperskich taktyk. Ale w pierwszej części im to nie wyszło...



  • avatar
    te fale na piasku nie wyglądają zbyt dobrze
  • avatar
    Ogółem dość ładnie wygląda oby poprawili wszystko i żeby było długie wyczekiwanie na odpowiedni moment strzały na ogromne możliwości i likwidowanie jednego przeciwnika a nie całej armii jak rambo.
  • avatar
    i co z tego że na lepszym silniku jak dla mnie to na tamtym mogło by to być bo 1 całkiem ładna była ale też toporna z kiepskim gameplayem który to już zależy od inwencji twórców a sądząc po S1 oni go nie mają i tak samo spaprają S2
  • avatar
    Bieda troche i wygląda jakby im ktoś potajmnie podkręcił na maksa suwaki od nasycenia barw. Widać, ze mają cieńkich grafików od konceptów i lead designerów.
  • avatar
    lokacja z filmu wróg u bram na samym końcu;)
  • avatar
    Tekstury i POM do poprawienia i będzie fajnie
  • avatar
    Szczerze trailer słaby.