• benchmark.pl
  • Gry
  • Splinter Cell: Conviction - rozszerzony trailer i garść informacji o grze
Gry

Splinter Cell: Conviction - rozszerzony trailer i garść informacji o grze

Dariusz Wieleba | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Dariusz Wieleba
16 komentarzy Dyskutuj z nami

Niedawno w naszym  artykule 20 najgorętszych gier targów E3 - poznaj nasze typy, mogliście przeczytać krótką zapowiedź gry Splinter Cell: Conviction. Dziś możemy przybliżyć wam nieco więcej szczegółów dotyczących tej gry, a także zaprezentować rozszerzoną wersję trailera oraz bardzo ciekawy wywiad wideo z twórcami gry.

Nowy Splinter Cell przeszedł prawdziwą rewlucję w stosunku do poprzednich części. Sam Fisher, dotąd pracujący dla rządu, stanie się zbiegiem ściaganym przez byłych pracodawców, a jednoczeście łowcą polującym na zabójców córki. Sama rozgrywka zmieni częściowo swój charakter. Teraz będziemy mogli (a czasem nawet musieli) poruszać się w dzień, otwarcie pośród ludzi, nie zwracając jednak na siebie uwagi władz. Walka także doczekała się zmian - cicha eliminacja przeciwników będzie szła w parze z efektownymi, szybkimi pojedynkami. Całość otoczenia ma być wysoce interaktywna i pomagać nam w starciach z wrogiem. By odwrócić uwagę przeciwników użyjemy strzału w żyrandol lub będziemy wspinać się po gzymsie, by zrzucić z niego przeciwnika. W celowaniu ma nam natomiast pomagać system podobny do zastosowanego w Falloucie VATS.

 

 

Sam zostanie pozbawiony wszelkich nowinek technicznych. By sprawdzić, czy nikt nie czai się za rogiem, wykorzysta np. fragment rozbitego lusterka. Twórcy uczynili z Sama prawdziwego predatora - w niektórych sytuacjach zaatakujemy nagle niczym błyskawica eliminując wrogów pojedynczymi strzałami lub przyczaimy się w mroku i opracujemy sposób na ich eliminację. Zamierzeniem producentów było to, byśmy poczuli dynamikę, siłę używaną w czasie starć. By ułatwić nam oflankowywanie przeciwnika, programiści wprowadzili "ducha". "Duch" to ostatnia pozycja w jakiej widzieli nas wrogowie, i na niej skupi się ich uwaga.

Świat gry ma zachęcać nas do zanurzenia się w niego, wypróbowania wszystkich możliwości i bardzo realistycznego odbioru całej historii. HUD został zmiejszony do niezbędnego minimum, a inforacje o celach misji będą pojawiać się na ścianach. Czy szumne zapowiedzi programistów okażą się prawdziwe i doczekamy się kolejnego przeboju? Przekonami się o tym już za kilka miesięcy. A na koniec umieszczamy rozszerzoną wersję trailera do gry Splinter Cell: Conviction. Naprawdę warto go zobaczyć.

 

 

Źródło: EuroGamer, IGN, GameTrailers, informacja własna

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    19dobrzyk64
    No gra zapowiada się dosyć ciekawie. Tylko jakbym miał lepszy komputer to bym nie mógł doczekać się premiery.

    Poprzednia wersja niezbyt mnie się podobała.
  • avatar
    19dobrzyk64
    A i trailery nie chcą coś ruszyć
  • avatar
    Konto usunięte
    super artykuł. Czekam dwa lata na tą grę i podobało mi się że autor wycofał pierwszą "wersje", która nie spodobała mu się. Wszystkie części przeszedłem dwa razy i jestem fanem tej gry : ) Z niecierpliwością czekam.
  • avatar
    Darodaredevil
    Z tego co widzę - po kliknięciu na HD przenosi na stronę gametrailers, a na SD oglądamy tu na benchmarku. Jeszcze raz przepraszam za problemy techniczne.
  • avatar
    Konto usunięte
    Ja nie miałem większych problemów. Bardziej mnie interesują wymagania.
  • avatar
    Bartek Żak
    W oczekiwaniu na grę polecam film Taken (Uprowadzona). Tak mi się jakoś skojarzył ;)
  • avatar
    19dobrzyk64
    Wszystko działa już ok :)
  • avatar
    19dobrzyk64
    No jeśli gra będzie taka jak na tych trailerach to zapowiada się WIELKI WIELKI HIT
  • avatar
    Konto usunięte
    gra bedzie znakomita... w moim odczuciu... na PC nie zagram (patrz moj zestaw) ale moze kiedys. oby trzymala poziom serii
  • avatar
    Konto usunięte
    No godny następca serii się zapowiada
  • avatar
    szawel
    Gra będzie głupią nawalanką dla tępych amerykańskich nastolatków niepotrafiących cierpliwie i precyzyjnie wykonywać misji i chcących iść na tzw. "pałę", co producenci podchwycili i będą na tym trzepać kasę. Rozgrywka mega uproszczona. Robi się z tego Prince of Persia. Gdzie stare SC to raczej taktyka a nie szybkie wycinanie wroga na rambo. No ale od kilku lat poziom spada, a wymagania sprzętowe rosną by zaspokoić potrzeby oczu nowych pokoleń.
  • avatar
    Wasyl
    "będziemy wspinać się po gzymsie, by zrzucić z niego przeciwnika" - nie bardzo rozumiem po co - skoro wlazł na gzyms, to pewnie i tak chciał skoczyć, nie?:)
    "inforacje o celach misji będą pojawiać się na ścianach" - też nie rozumiem - przecież gościu zdradziłby swoją pozycję przeciwnikom, gdyby wyjął komórę z projektorem i "puszczał se filmiki" podczas gry. Nie wystarczy, żeby spojrzał na wyświetlacz? Choć z drugiej strony fajnie byłoby tak w realu, jak bym szedł sobie ulicą, a na ścianach pojawiałyby się teksty typu "Załatwiłeś sprawę w urzędzie. Teraz idź do sklepu i kup pieczywo. Nie zapomnij o zgrzewce misia":)
    A tak poważnie to tyle już słyszałem i czytałem pochlebnych opinii o całej serii, że może wreszcie bym zagrał. Jednak biorąc pod uwagę przewidywania szawela, będzie to raczej któraś z poprzednich części.
  • avatar
    Konto usunięte
    wygląda interesująco