Gry

Tryby renderowania zmieniają grafikę w DOOM Eternal

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
4 komentarze Dyskutuj z nami

Ukończyliście już Doom Eternal? Twórcy przygotowali interesujący dodatek, dzięki któremu można znacząco zmienić oprawę wizualną gry i tym samym pobawić się w nieco innych klimatach.

DOOM Eternal w nowych szatach

Lista plusów DOOM Eternal jest naprawdę długa i śmiało można zaliczać do nich również miłą dla oka grafikę. Twórcy nie musieli jej zatem korygować, zdecydowali się jednak na pewien „zabieg artystyczny”. Udostępnili tryby renderowania, które pozwalają w łatwy sposób odmienić wygląd gry.

Nie będzie wielkim przekłamaniem, iż tryby renderowania to coś w rodzaju filtrów. Po ich wybraniu pojawiają się np. zakłócenia i odbarwienia VHS-u, piksele nawiązujące do klasycznego DOOM-a, filmowy blichtr czy efekty przypominające konsole retro. Łącznie trybów renderowania jest niemal dziesięć, to spore pole do eksperymentowania.

To nie koniec rozwoju DOOM Eternal

Niektórzy mogą określić tryby renderowania jedynie jako ciekawostkę lub całkowicie pominąć. Nie należy jednak obawiać się o to, że ekipie id Software brakuje pomysłów na rozwój gry. Tak naprawdę to co najlepsze ma dopiero nadejść. W przyszłym tygodniu zaprezentowany zostanie pierwszy duży dodatek - The Ancient Gods, część pierwsza.

Nie tak dawno potwierdzono też, że DOOM Eternal zadebiutuje na Xbox Series X i PlayStation 5. Dokładną datę poznamy w późniejszym czasie, być może już po premierze tych konsol.

Źródło: Bethesda Polska

Warto zobaczyć również:

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    sn00p
    6
    Zdecydowanie wybieram tryb VHS :) To moje klimaty.
  • avatar
    patol1984
    6
    Zamiast dać obiecane wsparcie dla RTX to marnują czas na takie bzdury, które można osiągnąć dzięki nakładce nvidii lub reshade ;/
  • avatar
    michael85
    0
    Taka opcja była już w Far Cry 1.