• benchmark.pl
  • Mobile
  • Zmiany na rynku operatorów komórkowych. Virgin Mobile Polska wchłaniane przez Play
Mobile

Zmiany na rynku operatorów komórkowych. Virgin Mobile Polska wchłaniane przez Play

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
19 komentarzy Dyskutuj z nami

Play rośnie w siłę. Jeśli jesteście zdania, że na rynku operatorów komórkowych nie dzieje się wiele, to najnowsze informacje powinny Was zainteresować.

Transakcja za ponad 60 mln złotych. Play przejmuje Virgin Mobile Polska

W oficjalnym komunikacie poinformowano, iż 22 kwietnia 2020 roku została podpisana „Przedwstępna Umowa Sprzedaży i Nabycia Udziałów”. Dotyczy ona nabycia 100% udziałów w Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. przez P4 Sp. z o.o., czyli spółkę będącą operatorem Play.

Cena transakcji została ustalona na 13,4 mln euro, około 60,7 mln złotych. Do jej zamknięcia wymagane są jeszcze pewne szczegóły, przede wszystkim musi zostać wydana zgoda antymonopolowa Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Po spełnieniu wszystkich warunków zawieszających, Play poinformuje o zawarciu „Przyrzeczonej Umowy Sprzedaży i Nabycia Udziałów”.

Co z klientami Virgin Mobile Polska?

Trudno uznać powyższe informacje za szokujące. Niektórzy zapewne wiedzą, że Virgin Mobile Polska pozostawało w bliskich relacjach z Play, wykorzystywało nawet infrastrukturę fioletowego operatora, czyli mówiąc wprost jego zasięg. Nieoficjalne doniesienia o ogłoszonej teraz transakcji pojawiały się już wiele miesięcy temu.

Play przewiduje, że transakcja pozytywnie wpłynie na zysk operacyjny i będzie to zauważalne już po 24 miesiącach. Nie sposób za to odpowiedzieć teraz, jak przełoży się ona na klientów Virgin Mobile Polska. Po sfinalizowaniu transakcji Play powinno podać bliższe szczegóły. Póki co zalecana wydaje się zatem cierpliwość.

Korzystaliście lub korzystacie z Virgin Mobile Polska?

Źródło: play

Warto zobaczyć również:

Komentarze

19
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Korzystamy na wszystkich rodzinnych urządzeniach z usług virgin, wychodzi mega tanio, co do jakości, jak na ponad 5 lat miałem 2 sytuację sporne z nimi, zakończone pozytywnie dla mnie. Po latach doświadczeń z różnymi operatorami nie wyobrażam sobie przejścia do Play, miałem z nimi strasznie nieprzyjemne przygody, czy T-Mobile gdzie jesteś dobry klient i obiecają wszystko do momentu zawarcia umowy. A później to juz jakoś(ć) będzie. Tylko oferty bez umowy mają dla mnie jakiekolwiek znaczenie w tej chwili. Szkoda virgin. Szukania nowego operatora czas zacząć.
  • avatar
    levusek1992
    Polecam przejście do Vikingów. Jak ktoś planuje to z chęcią się podziele kodem polecającym :D
  • avatar
    Summerlovr
    Ja korzystam od ponad 2 lat i nie narzekam
  • avatar
    saha8
    Szkoda, zawsze to jakaś różnorodność, na tle podobnych cenowo ofert. Większość operatorów MVNO szybko opuszcza rynek, a Virgin wprost przeciwnie długo się trzyma(ł).
  • avatar
    stalkerpl
    właśnie przechodzę z plusa do virgin i nie zgadzam się na to przejecie, VETO
    -1
  • avatar
    Agresor
    Korzystam z Virgin i nie jestem zadowolony. Trzeba zacząć szukać innego operatora.
    -2
  • avatar
    Konto usunięte
    Tak korzystałem z Virgin na jednym numerze i było ok , ale później stwierdziliśmy wspólnie z rodzinką że większość z nas jest w Play więc przestałem korzystać z Virgin i przeszedłem do Play bo to bardziej nam się opłacało niż kombinować całą rodzinką z przejściem do Virgin .