Karty graficzne

Resident Evil 5

Gra dla fanów mordobić, zombie i oczywiście filmu o tym samym tytule. Pod względem technologicznym gra nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.

Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso x16, AAx4

Radeon 5870 1GB (850/1200) 126
91
Radeon 5850 1GB (725/1000) 111
81
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) 104
71
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) 99
72
GeForce GTX 465 1GB (607/802) 83
64
ASUS GTX 460 768MB (700/920) 82
64
Radeon 5830 1GB (800/1000) 81
60
  średnie fps
minimalne fps

 

Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso x16, AAx8

Radeon 5870 1GB (850/1200) 126
91
Radeon 5850 1GB (725/1000) 106
77
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) 91
65
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) 82
60
Radeon 5830 1GB (800/1000) 80
60
GeForce GTX 465 1GB (607/802) 73
51
ASUS GTX 460 768MB (700/920) 72
54
  średnie fps
minimalne fps

 

Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, AAx4

Radeon 5870 1GB (850/1200) 106
76
Radeon 5850 1GB (725/1000) 92
68
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) 83
58
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) 80
60
Radeon 5830 1GB (800/1000) 67
52
GeForce GTX 465 1GB (607/802) 67
51
ASUS GTX 460 768MB (700/920) 66
51
  średnie fps
minimalne fps

 

Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, AAx8

Radeon 5870 1GB (850/1200) 105
77
Radeon 5850 1GB (725/1000) 88
65
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) 73
55
Radeon 5830 1GB (800/1000) 66
51
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) 59
45
GeForce GTX 465 1GB (607/802) 58
45
ASUS GTX 460 768MB (700/920) 57
44
  średnie fps
minimalne fps

 

Podkręcony ASUS GeForce GTX 460 TOP osiągał w naszym teście w Resident Evil 5 identyczną wydajność, jak GeForce GTX 465. Był też równie szybki jak Radeon 5830, ale tylko wtedy, gdy graliśmy z wygładzaniem krawędzi x4. Po aktywacji AA x8 nastąpiła dość spora przewaga Radeona 5830.