
Jest to niewąpliwe komputer przeznaczony dla graczy. Sprawdziliśmy więc jego działanie w nowych grach: najnowszej odsłonie Tomb Rider oraz Hitman: Absolution (Rozgrzeszenie). W obu przypadkach wykorzystaliśmy wbudowane w gry benchmarki. Jako trzecia weszła absolutna nowość na rynku PC, czyli Resident Evil 6. W tym przypadku wykorzystaliśmy samodzielny benchmark gry.
Resident Evil 6
Samodzielny benchmark do Resident Evil 6 podaje wynik w punktach, wykorzystywane są jedynie biblioteki DirectX 9.0c.
![]() | ![]() |
Tomb Rider
Tomb Rider 1920 x 1080
[kl./s]
| Niskie | |
| Normalne | |
| Wysokie | |
| Ultra | |
| Najlepsze (TressFX) | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Nawet wykorzystanie najwyższych ustawień z nową fizyką renderowania włosów TressFX pozwala na komfortową rozgrywkę w nowego Tomb Ridera. Dobrze, że twórcy technologii nie postanowili uczynić ją ekskluzywną, jak jest choćby w przypadku sprzętowego wspomagania PhysX/APEX.
Hitman: Absolution

Hitman: Absolution - 1920 x 1080
[kl./s] MSAA wył.
| Najniższe | |
| Niskie | |
| Średnie | |
| Wysokie | |
| Ultra | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Przypominamy, że pomimo wyłączonego wygładzania krawędzi MSAA, gra w wyższych ustawieniach korzysta z technologii FXAA. Komputer radzi sobie z tym wyzwaniem śpiewająco, niezależnie od ustawień.
3DMark
Na koniec pozostawiliśmy najnowszą wersję 3DMarka. Nowy 3DMark oprócz wyników wydajnościowych przedstawia również w formie wykresów temperatury podzespołów podczas testów. Podobną funcjonalność wprowadzili również twórcy rodzimej Catzilli, która jednak wciąż nie może wyjść poza wersję beta.
3DMark wyniki i temperatury podczas testów Ice Storm, Cloud Gate i Fire Strike
Wszystkich, którzy chcą porównać działanie swojego komputera do testowanej przez nas platformy zapraszamy do działu benchmarki. Znajdziecie tam linki do pobrania popularnych benchmarków, w tym PC Mark 7 oraz 3D Mark 11. Każdy zarejestrowany użytkownik może opublikować wyniki swojej maszyny.




średnie klatki na sekundę




