Gry

Mapowanie wypukłości, mapowanie reliefowe, promienie słońca

przeczytasz w 1 min.

Mapowanie Wypukłości (Włączone/Wyłączone): powoduje, że niektóre obiekty stają się bardziej wypukle oraz wyglądają bardziej realistyczne. Łatwo zaobserwować ten efekt w przypadku przedmiotów zrobionych z blachy czy metalu. Na wolniejszych systemach można tę opcje wyłączyć, bo nie wpływa szczególnie na ogólny wygląd gry.

Włączone

Wyłączone

Mapowanie Reliefowe (Włączone/Wyłączone): kolejny rodzaj mapowania, który również powoduje, że niektóre obiekty stają się bardziej wypukłe. Różnice zauważyć można głównie w przypadku ceglanych ścian lub innych wypukłych powierzchni jak zgięta blacha, czy dach budynku. Parametr ten można spokojnie wyłączyć jeśli gra uruchomiona jest na wolniejszym systemie.

Włączone

Wyłączone

Promienie słońca (Wysokie/Średnie/Niskie/Wyłączone): Jedna z najważniejszych opcji w grze, bo najbardziej wpływająca na ilość FPSów. Określa jak bardzo realistyczne i ładne będą promienie słoneczne w Zonie, które najłatwiej zaobserwować podczas wczesnych godzin świtu. Różnice między ustawieniami wysokimi, a średnimi są dość nieznaczne, natomiast gra znacząco traci na atrakcyjności jeśli promienie słoneczne w ogóle się wyłączy.

Wysokie

Średnie

Niskie

Najniższe (wyłączone)