Gry

Jakość obrazu

Przejdźmy teraz do testów jakości obrazu, oraz wpływu danej opcji na osiąganą wydajność. Najwięcej oczywiście zyskamy ustawiając detale świata na bardzo niskie lub niskie. Niestety prezentowany obraz przypomina bardziej Unreala z 1998 na karcie VooDoo 2, aniżeli jakąkolwiek nowoczesną grę z roku 2008, a nie o to nam przecież chodzi. Kolejny poziom - jakość średnia [3], to już spadek wydajności o kolejne 20kl/s, będzie to jednak minimalny tryb w jakim polecić można tę grę i jeszcze akceptowalny pod względem "estetyki" przekazu.





 

Jakość bardzo niska / VERY LOW QUALITY [1]



Jakość niska / LOW QUALITY [2]

Jakość średnia / MEDIUM QUALITY [3]


Jakość wysoka / HIGH QUALITY [4]


Jakość maksymalna / MAXIMUM QUALITY [5]

Tekstury nie obciążają mocno dzisiejszych kart pokroju GeForce 8800GT. Jak widać wszystko zależy od ustawień detaliczności świata. Tryby [4] i [5] oferują porównywalną jakość obrazu; a [3] wciąż akceptowalną, i tylko nieco niższą - opcja dla słabszych kart i monitorów o dużej przekątnej ekranu.