Gry

Jakość obrazu c.d.

Opcje odpowiadające za ustawienia bardziej zaawansowane dostępne są poprzez edycję plików konfiguracyjnych. Filtrowanie anizotropowe tekstur posiada wymierny wpływ na osiąganą wydajność, z tym, że te kilka klatek lepiej będzie jednak poświęcić - wyższa detaliczność obrazu w dalszej odległości. Jak widać tryb x8 wydaje się w zupełności wystarczający.

Filtrowanie anizotropowe x0


Filtrowanie anizotropowe x2


Filtrowanie anizotropowe x8



Filtrowanie anizotropowe x16

Przetwarzanie (postprocessing) - brak wpływu na wydajność. Przynajmniej jeżeli chodzi o testowanego GeForce 8800GT. Zauważalny jest jednak wpływ na intensywność efektów HDR i Bloom, oraz kontrastu i nasycenia oświetlenia.

Przetwarzanie Wyłączone


Przetwarzanie Standardowe


Przetwarzanie Żywe


Przetwarzanie Intensywne