Systemy operacyjne

Apple: nie możesz ufać Microsoft

Maksym Słomski | Redaktor serwisu benchmark.pl
28 komentarzy Dyskutuj z nami

Myśleliście, że Apple przejdzie obojętnie obok premiery Windows 7? Myśleliście, że nie pojawi się choć mały, malutki, maleńki komentarz ze strony "Nagryzionego Jabłka"? Nawet jeśli Wasza odpowiedź byłaby twierdząca, to jak widać na pokazanych niżej spotach, Apple robi wszystko, żeby przeciągnąć użytkowników systemu Microsoft na swoją stronę. Czy Apple uda się ta próba? Sprawdźcie sami.

Powrót do przeszłości? Obietnice bez pokrycia?

Z pewnością z filmów pamiętacie następującą sytuację: "Kochanka Cię zdradziła i opuściła? Wróciłeś do niej. Znów była niewierna, a Ty ciągle pragniesz tylko jej. Wraca do Ciebie mówiąc, że sprawy tym razem będą się miały inaczej... Uwierzysz jej? Zgłupiałeś?"

Tym razem na tym jednak się nie kończy. Apple kieruje bowiem następujące pytanie do wszystkich użytkowników systemu XP: Czy faktycznie mądrym posunięciem jest przechodzenie na Windows 7, kiedy Mac jest numerem 1 na świecie pod względem zadowolonych klientów? - Użytkowniczka XP w spocie stwierdza oczywiście, że faktycznie nie potrzebuje frustracji i dodatkowych nerwów.

Apple w swoich spotach od dawna próbuje podkopać zaufanie klientów Microsoftu, jednocześnie próbując sięgnąć do ich kieszeni.

Komu zatem zaufać?

Źródło: Cnet

Komentarze

28
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    http://www.youtube.com/watch?v=im589uTchKs

    całe obejrzyjcie
  • avatar
    Konto usunięte
    Jedno mnie dziwi... Przecież oba te komputery to PC :)
  • avatar
    XaRaDaS
    Jak dla mnie Snow Leopard i tak odpada, nie lubię jabłek a w szczególności tych nadgryzionych przez inne osoby :D
  • avatar
    szawel
    Reklamy fajne jak zawsze. Brak w nich tylko jednego. Brak wskazań atutów Maca. Ciągle tylko wytykane są błędy PC, o których dobrze wiemy. Może by tak pokazać zalety Maca?
    BTW poprawili już te jaja z kontem gościa w nowym Leopardzie? ;)
  • avatar
    Konto usunięte
    Apple lepiej nie zaproponuje coś czego nie ma Windows, a nie robi antyreklamę, z której nic nie wynika!
  • avatar
    jeomax.co.uk
    Gdyby to byla polska reklama, jeszcze bym zrozumial.
    Chyba Amerykanie przejedli sie hamburgerami z miesa wscieklych krow, innego wytlumaczenia nie ma :) Apple zapomnial, ze PowerPC juz dawno nie ma w ich komputerach - wiec ich sprzet to zwykle PC, a retoryka wciaz ta sama... Przepraszam, Apple oprocz sklaniania do kupna systemu nawoluje jeszcze do kupna "ich" peceta (bo MacOS oficjalnie na byle czym sie nie zainstaluje) - taka to ukryta prawda emanuje z ich reklamy. Nawiasem mowiac, skad oni maja dane n/t zadowolenia klientow, jak ja nie cierpie takiej pustej retoryki - przeciez takich danych nie ma, ale jakby je sprawdzic, to Apple musialoby poniesc kare finansowa, przynajmniej w UE.
  • avatar
    Konto usunięte
    Z jednej strony reklamy jak zawsze urocze (choć były już lepsze perełki), z drugiej - trochę odgrzewane kotlety, bo cała seria ma ze 2 lata.

    BTW. Tęczowe logo jest nieaktalne gdzieś tak od 8 lat i jego użycie jest raczej nie na miejscu.
  • avatar
    Konto usunięte
    heh, jak zwykle. problem Apple polega na tym, że robią z siebie konkurenta M$ a tymczasem nie jest tak do końca. ich produkty mają jednak trochę inną charakterystykę i innych odbiorców. Krzyczą strasznie na M$ że to i tamto a tymczasem w ogóle nie patrzą jak realna konkurencja coraz bardziej rośnie w siłę, taka która będzie walczyła z Apple o ich segment i to już bardzo niedługo ( i wcale nie nadmienię że chodzi mi tutaj o firmę na G :)
  • avatar
    Bandyto3xx
    Te firmy niech zajmą się sobą, poprawią swoje produkty a nie wytykać innym on nie ma tamtego tamto jest złe. A to tylko dlatego że
    Zwalanie winy na innych - jest bardzo wygodne
  • avatar
    mgkiler
    A wlasciwie to z jakiego powodu Apple przeszedlz PowerPC na Intele? Przeciez PowerPC to RISK. Lepsza architektura. Lepsza wydajnosc przy tym samym zegarze.
    O co chodzilo? Wie ktos?
  • avatar
    Terrorek
    "kiedy Mac jest numerem 1 na świecie pod względem zadowolonych klientów"

    haha kiedy ma 10 klientow na krzyż to nic dziwnego ze srednia zadowolenia jest wysoka ^^
  • avatar
    resetpl
    Ten portal powinien miec w logo znaczek microsoftu, bo teksty jakie tu sa o msie to smiech na sali, a ten tutaj to juz w ogole zal, zastanawiam sie kiedy zaczniecie "nachodzic" linuxa za to ze nie jest msem ;]

    Z nowych premier Apple pokazane tylko byly nowe macbooki, ktore byly tylko kropla w morzu wtorkowych premier, a wszyscy tu sie podniecaja win 7 z ktorego teraz pisze i jakos tak mnie nie podjaral w stosunku do visty ktora uzytkuje praktycznie od samego poczatku.

    Mysle, ze ten portal powinien sie przebrandowac i w ogole dac sobie spokoj z Apple jezeli newsy maja wygladac tak jak ten. Tylko nie mowcie ze nie widac w tym poscie jaki to microsoft jest poszkodowany przez te reklamy i Apple robi bezpodstawne reklamy i to zle ze chce przejac czesc uzytkownikow windowsa na rzecz wlasnego systemu.
  • avatar
    lol_ek
    Ciekawy news. Zwłaszcza jeśli skonfrontować go z artykułem sprzed tygodnia, który to informował jaki odsetek Makówkarzy korzysta z standardowego peceta z Windowsem. ;)
  • avatar
    Konto usunięte
    To wszystko nie ma większego sensu!!! Ile czasy jeszcze będzie się żarł MS z apple? I co z tego wyniknie? Dla zwykłego użytkownika nic, no może ceny podskoczą, bo przecież trzeba sobie odrobić pieniądze wydane na reklamę. Zresztą apple zawsze miał atakujące reklamę