Gry

Borderlands z ponad 3 milionami kombinacji broni

Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
8 komentarzy Dyskutuj z nami

Jak już wcześniej informowaliśmy na łamach naszego serwisu zapowiadana od dłuższego już czasu nowa gra studia Gearbox - Borderlands weszła już w ostatnią fazę produkcji. Firma 2K Games będąca światowym wydawcą gry poinformowała ostatnio, że tytuł ten pojawi się na rynku europejskim 23 października w wersjach przeznaczonych na konsole Xbox 360 i Playstation 3 oraz na komputery PC.

Tymczasem wczoraj serwis MTV Multiplayer poinformował, iż podczas zamkniętego pokazu Borderlands jaki miał miejsce w Nowym Jorku dało się zauważyć ogromną bazę różnych modeli broni jakie będą dostępne podczas rozgrywki.  Baza ta zawiera ponoć jak na razie ponad 3 miliony różnych kombinacji (a ściślej 3166880) i możliwe jest, że jeszcze się powiększy. Twórcy gry zapowiadali bowiem od dłuższego czasu, że w tym aspekcie Borderlands będzie błyszczał.

O tym jak będzie wyglądał sam mechanizm modyfikacji broni przekonamy się zapewne już niebawem. Teraz zaś możemy obejrzeć świeżo opublikowane zdjęcia z tej niezwykle ciekawie apowiadającej się produkcji.

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Albo to jakiś chwyt marketingowy, albo po zdobyciu kolejnego poziomu będzie można dodawać do broni np. punkty mocy celności itp. i to sobie wyliczyli na ponad 3 miliony o_O
  • avatar
    Konto usunięte
    Jakieś takie nijakie Oo :D dobrze, że i tak mi nie wejdzie :D
  • avatar
    Konto usunięte
    eee....wyglada mi to na kiepskawego rywala Fallouta? Pozatym te kreskówkowe animacje. ble
  • avatar
    kubbak
    Grafika niczym XIII albo najnowszej części Prince of Persia. Zapowiada się ciekawie z tymi broniami.
  • avatar
    Konto usunięte
    Da się, da się żeby wyszło trzy miliony. Ktoś pamięta system zastosowany w DiabloII? :) Same here. Co ciekawe, ten sam/podobny system zastosowali do przeciwników, dlatego powinno być ich trochę.

    Żaden rywal Fallouta. Bosz, porównujesz (hahaha)RPG do FPSa, który nie ma wcale ambicji być poważny, ot. Stąd ten styl graficzny. Dość dawno temu ta gra miałą faktycznie być poważna i wszystko, co się z tym wiąże, ale stwierdzili, że to nie wychodzi zbyt dobrze i w takim razie jest pozbawione sensu. Teraz tworzący stawiają na tzw cel-shader lub toon-shader, co sami nazywają "concept-art-style".

    Imho to może być miła, odprężająca odmiana.
  • avatar
    Konto usunięte
    fajna stylistyka gry, chętnie pogram w tą giere